کد خبر 1132022
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
روسیه

یک مقام ارشد روسیه از وزیر خارجه آمریکا خواست اقدامات تحریک‌آمیز علیه ایران را متوقف کند.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پولیانسکی»، معاون سفیر دائم روسیه در سازمان ملل متحد در پیامی در توئیتر از سیاست‌های تحریک‌آمیز دولت آمریکا در قبال ایران انتقاد کرده است.

پولیانسکی در پاسخ به پیامی از «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در توئیتر درباره ایران از واشنگتن خواست تحریک ایران را متوقف کرده و از ارسال سلاح به منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) خودداری کند.

بیشتر بخوانید:

در پیام پامپئو در توئیتر آمده است: «هر کشوری که خواستار خاورمیانه صلح‌آمیز است باید فکر فروش سلاح به ایران را از سر بیرون کند- هر سلاحی که ٰرژیم می‌خرید برای ایدئولوژی رادیکالش صرف خواهد شد. آماده‌ایم از اختیارات داخلی خود برای تحریم افراد یا سازمان‌های دخیل در فروش سلاح به ایران استفاده کنیم.»

پولیانسکی در پاسخ به این پیام پامپئو نوشت: «آقای وزیر خارجه آمریکا همه از آمریکا انتظار دارند با دست برداشتن از تحریک ایران و پمپاژ سلاح به منطقه در ایجاد صلح در خاورمیانه نقش‌آفرینی کند.»

او در ادامه نوشته است: «ضمن آنکه لغت "تحریم" و "تنبیه" در دایره واژگانتان را با "گفت‌وگو" و"تعامل" عوض کنید. این کمک خواهد کرد که یک بار دیگر آمریکا را محترم کنید.» 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    7 0
    مسوولین آمریکا گاوچران هستند و فقط زبان زور می فهمند!! سلاح هایی که به خاورمیانه می فروشند به امید خدا روزی به دست مسلمانان خواهد افتاد و علیه خود آمریکا استفاده خواهد شد. آن روز دیر نخواهد بود. انشاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس