7500 کارمند بریتیش پترولیوم به اجبار اخراج می‌شوند - کراپ‌شده

پس از اینکه تقریبا ۲۵۰۰ کارمند بریتیش پترولیوم خواستار خروج داوطلبانه از این شرکت شدند، ۷۵۰۰ نفر دیگر بالاجبار اخراج خواهند شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، پس از اینکه تقریبا ۲۵۰۰ کارمند بریتیش پترولیوم (یک نفر از ده نفر) خواستار خروج داوطلبانه از این شرکت شدند، ۷۵۰۰ نفر دیگر بالاجبار اخراج خواهند شد.

این شرکت بزرگ نفتی در ماه ژوئن اعلام کرد تقریبا ۱۵ درصد ۷۰ هزار نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد. این تعدیل نیرو بخشی از برنامه برنارد لونلی، مدیر ارشد اجرایی این شرکت برای کاهش هزینه ها و «بازآفرینی» کسب و کار این شرکت به سوی آینده بدون کربن است.

بسیاری از این اخراج ها شامل کارمندان دفتری از جمله بخش اکتشاف و تولید نفت و گاز می شود که بسیاری از مهندسان، زمین شناسان و دانشمندان این شرکت را ترک خواهند کرد.

سخنگوی بی پی ارقام تعدیل نیروی داوطلبانه را تایید کرد.

باتوجه به سقوط تقاضا و قیمت نفت به علت شیوع کرونا و فشارها از سوی فعالان و سرمایه گذاران برای مقابله با تغییرات اقلیمی، صنعت نفت با بزرگ ترین بحران خود تاکنون مواجه شده است

از ۲۳ هزار و ۶۰۰ نفری که واجد شرایط تعدیل نیروی داوطلبانه هستند، ۲۵۰۰ نفر درخواست داده اند که که شامل ۵۰۰ نفر در مناصب بالا می شود.

این بدان معناست که یک چهارم تعدیل نیرویی که برنارد لونلی در ژوئن اعلام کرد، داوطلبانه خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس