بوریس جانسون نمایه

نخست وزیر انگلیس هشدار داد در صورتی که اتحادیه اروپا رویکرد خود را تغییر ندهد این کشور برای برگزیت بدون توافق آماده است.

به گزارش مشرق، «بوریس جانسون»، نخست وزیر انگلیس درباره خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

درخواست مرکل از جانسون درباره برگزیت

دستیار جانسون می‌گوید: مذاکرات تجاری درباره برگزیت تمام شده است مگر اینکه اتحادیه اروپا رویکرد خود را تغییر دهد.

نخست وزیر انگلیس هشدار داده که این کشور برای خروج بدون توافق آماده است مگر اینکه تغییرات اساسی در رویکرد اتحادیه اروپا ایجاد شود.

در همین حال اتحادیه اروپا اعلام کرده که مذاکرات با انگلیس بر سر چارجوب توافق تجاری میان بروکسل و لندن روز دوشنبه آغاز خواهد شد.

در شرایطی که مذاکرات برگزیت فعلا درجا می‌زند و زمان به سرعت می‌گذرد، «ورزولا گرترود فُن دِر لایِن» رئیس کمیسیون اروپا و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس توافق کرده‌اند مذاکرات مربوط به برگزیت را سرعت دهند تا دو طرف بتوانند در مهلت تعیین شده برای روابط پسابرگزیت خود توافق‌نامه امضا کنند.
سران اروپا امیدوار هستند بتوانند تا پایان اکتبر با انگلیس توافق‌نامه امضاء کنند، اما برای حل مسائل باقی مانده‌ای که مانع از انعقاد این توافق نامه شده، پیشرفت ملموسی حاصل نشده است. شیلات، کمک‌های دولتی و نحوه اجرای توافق‌نامه سه مسئله‌ای است که اروپا و انگلیس بر سر آن اختلاف دارند و ۹ دور مذاکرات آن‌ها در لندن و بروکسل برای حل این اختلافات بی‌نتیجه بوده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پ IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 0
    انقدر ادامه پیدا میکنه تا خیابان های انگلستان به صحنه جنگ تبدیل بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس