کد خبر 113120
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱

جوان خواستگار وقتی به خانه اقوام دختر مورد علاقه‌اش در میدان محمدیه تهران رفته بود تا با وساطت آنها از خانواده دختر پاسخ مثبت بگیرد، توسط 5 مرد از اقوام دختر جوان کشته شد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از درگیری خیابانی میان یک جوان با 5 مرد در میدان محمدیه خبر داد. ماموران کلانتری 116 مولوی با حضور در محل حادثه مشاهده کردند پسر 22 ساله‌ای با ضربه چاقو زخمی شده است. آنها او را به بیمارستان منتقل کردند اما مرد جوان تسلیم مرگ شد. در پی مرگ مرد جوان، موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران گزارش و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. با تشکیل پرونده قضایی در این باره، تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن هویت مقتول و شناسایی عاملان جنایت آغاز شد.

ردپای 5 مرد در حادثه

ماموران در مرحله اول به تحقیق از همسایه‌های محل حادثه پرداختند و معلوم شد، مرد جوان در محله دیگری زندگی می‌کند و آن شب به خانه یکی از همسایه‌ها آمده بوده که با مرد صاحبخانه و 4 مرد دیگر درگیر و توسط آنها کشته ‌شده است.

با اطلاعات به دست آمده از شاهدان حادثه، مرد صاحبخانه دستگیر و در بازرسی از خانه‌اش نیز یک موتورسیکلت کشف شد که لکه‌های خون روی آن دیده می‌شد. متهم برای تحقیقات به کلانتری انتقال یافت. در مرحله بعدی، خانواده مقتول نیز شناسایی و برای تحقیقات به کلانتری احضار شدند.

قرار مرگبار خواستگار

با تحقیق از والدین مقتول معلوم شد، فرزندشان در پی آشنایی با دختر جوانی، قصد ازدواج با او را داشته است اما خانواده دختر جوان با این وصلت مخالفت می‌کردند. روز حادثه مرد جوان برای راضی کردن خانواده دختر مورد علاقه‌اش، به منزل یکی از اقوام او رفته بوده که از طریق تماس پلیس، در جریان کشته شدن فرزندشان قرار می‌گیرند.

در ادامه دختر مورد علاقه مقتول احضار و بازجویی شد. وی به پلیس گفت : من و مقتول به هم علاقه‌مند بوده و تصمیم به ازدواج گرفته بودیم اما خانواده‌ام با این وصلت مخالفت می‌کردند، تا این‌که پسر مورد علاقه‌ام تصمیم گرفت به خانه 3 نفر از اقوام من برود تا شاید در پی گفت‌و‌گو با آنها، بتواند واسطه‌شان کند که رضایت پدرم را مبنی بر ازدواج ما جلب کند. نمی‌دانستم این مخالفت‌ها جان او را می‌گیرد.

در مرحله بعدی تحقیقات مرد بازداشت شده مدعی شد همراه 4 نفر از اقوام دیگرش با مقتول ـ که خواستگار دختردایی‌اش بوده ـ درگیر شده‌اند اما نمی‌داند کدام یک از آنها در جریان درگیری او را با چاقو کشته است. درپی اظهارات متناقض متهم، 4 نفر دیگر نیز که تحت تعقیب پلیس بودند، دستگیر شدند.

به این ترتیب، پرونده همراه متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات از آنها برای رازگشایی از قتل جوان خواستگار ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس