بیش از نیمی از صهیونیستها خواهان برکناری نتانیاهو هستند

یک روزنامه صهیونیستی با انتشار نتایج یک نظر سنجی اعلام کرد که بیش از نیمی از صهیونیستها خواهان برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان معاریو امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد که ۵۴ درصد از صهیونیستها خواهان برکناری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند.

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو: تا زمانی که حزب‌الله هست، صلحی با لبنان نداریم

طرح‌های اشغالگری‌ نتانیاهو اعتراض سازمان‌های اسرائیلی را نیز درآورد

نتایج یک نظر سنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان میدهد که ۵۴ درصد از صهیونیستها خواهان آن هستند که نتانیاهو از فعالیت های سیاسی در رژیم صهیونیستی کنار برود.

بیشتر بخوانید:

بنی گانتز: نتانیاهو مثل انسان رفتار نمی‌کند

همچنین نتایج این نظر سنجی نشان میدهد که محبوبیت نتانیاهو در میان راست گرایان در رژیم صهیونیستی نیز به صورت بی سابقه ای کاهش یافته است.

اکثریت صهیونیستها در این نظر سنجی معتقدند که قدرت حزب لیکود بسیار کاهش یافته و در صورت برگزاری انتخابات، این حزب که ۳۶ کرسی را در پارلمان به دست دارد تنها می تواند ۲۸ کرسی را به دست بگیرد.

این نظر سنجی در حالی صورت گرفته است که ساکنان اراضی اشغالی از هفته ها قبل تاکنون با برگزاری تظاهرات پی در پی در مناطق مختلف، به ویژه در برابر منزل نتانیاهو، خشم خود را نسبت به سیاست های وی و ناکارآمدی کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس