کد خبر 1131036
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
درخشان: مدیریت پرسپولیس باید حواشی را کنترل کند/اختلاف کریمی و پیروانی خوب نیست

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که مدیریت این باشگاه باید حواشی را کنترل و فضا را آرام کند.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره اتفاقات عجیب و غریبی که در چند روز گذشته برای پرسپولیس رخ داده، گفت: مدیران باشگاه گفتند که پول «برانکو ایوانکوویچ» را می‌دهند و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد زیرا اگر اینطور نشود پرسپولیس به شدت جریمه خواهد شد.

وی ادامه داد: بازیکنان هم ناراحت هستند و باید تمرکز آنها حفظ شود. من امیدوارم که همه بازیکنان از جمله «بشار رسن» و «شجاع خلیل‌زاده» در پرسپولیس بمانند و البته پرونده برانکو هم بدون هیچ جریمه سنگینی تمام شود.

بیشتر بخوانید:

لیگ قطر اعتبار بازیکنان ایرانی را پایین نمی‌آورد

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: وظیفه یک مربی این است که تیمش را به بهترین شکل تمرین بدهد و به زمین بفرستد و وظیفه یک مدیر این است که باید حواشی باشگاه را کنترل و فضا را آرام کند.

وی ادامه داد: مدیریت باید بتواند پول بیاورد یا پرونده های انضباطی را حل کند. اگر این کارها هم انجام نشود که دیگر باشگاه چه نیازی به مدیر دارد.

درخشان ادامه داد: وقتی سرمربی دغدغه فکری داشته باشد یا بازیکن ذهنش آماده نباشد تیم ضربه می‌خورد و جمع کردن این مسائل هم کاملا به عهده مدیریت باشگاه است. مدیرعامل باید هنر داشته باشد و بتواند تیمش را کنترل کند اگر این اتفاق رخ نداد آن وقت باید از او انتقاد کرد.

وی در پایان درباره اختلافات که این چند روز گذشته بین «علی کریمی» و «افشین پیروانی» پیش آمده، گفت: به نظر من این اختلافات خوب نیست و نباید باشد. چنین مسائلی فقط به پرسپولیس ضربه می‌زند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    6 1
    با سلام و احترام ؛ هر موقع آقای افشین پیروانی با سمت سرپرست تیم پرسپولیس به باشگاه اومدن ، صرفأ به دنبال اخراج سرمربی و گرفتن جایگاه سرمربی در تیم پرسپولیس بودند ، با مرور تاریخ نه چندان دور باشگاه می توان به این مهم دست یافت.
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      4 2
      ای بقربون دهنت، گل گفتی، همیشه نام افشین پیروانی با حاشیه همراه بوده، یه طوری رفتار و اظهار نظر میکنه که آدم فکر میکنه پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس امثال آقا محمود خوردبین هم شاگرد ایشون بودند!!!
  • رضا از گلستان IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    3 4
    علی کریمی هر چند یک بار مشغول حاشیه درست کردن هست الان که در آستانه فینال باشگاه های آسیا هستیم و تیم به انسجام نیاز داره حاشیه سازی این آقای کریمی جز ضربه زدن به تیم حاصل دیگه ای نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس