احضار مدیرعامل توئیتر به سنای آمریکا برای توضیح درباره سانسور یک گزارش

یک عضو ارشد کمیته قضائی سنای آمریکا اعلام کرد این کمیته قصد دارد مدیرعامل شرکت توئیتر را به دلیل سانسور کردن گزارشی در ارتباط با فساد مالی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا و پسرش احضار کند.

به گزارش مشرق سناتور «تد کروز» از اعضای ارشد کمیته قضائی سنای آمریکا روز پنج‌شنبه در پیامی توئیتری از احضار «جک دورسی» به این کمیته در آینده نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش ترامپ به گاف‌ جدید بایدن

سناتور تد کروز طی پیامی کوتاه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر اعلام کرد: «کمیته قضائی سنا قصد دارد مدیرعامل توئیتر را احضار کند تا پاسخ وی درباره سانسور [گزارش مربوط به فساد بایدن و پسرش] را بشنود.»

علاوه بر تد کروز، سناتور لیندزی گراهام رئیس کمیته قضائی سنای آمریکا نیز با تأیید خبر احضار احتمالی «جک دورسی» مدیرعامل توئیتر به سنا اعلام کرده است که کمیته قضائی سنا روز سه‌شنبه ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) درباره احضار مدیرعامل توئیتر به سنا رأی‌گیری خواهد کرد و در صورت موافقت اعضای این کمیته، جک دورسی در روز جمعه ۲۳ اکتبر (دوم آبان) در سنا حضور خواهد یافت.

توئیتر اخیراً در اقدامی که با مخالفت گسترده جمهوری‌خواهان مواجه شده، دسترسی به گزارش نشریه نیویورک‌ پست درباره فساد مالی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پسرش را محدود کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس