کد خبر 1130886
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
حدود ۶۵۰ هزار یورو به حساب برانکو واریز شد

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس واریز حدود ۶۵۰ هزار یورو به حساب موکلش را تایید کرد.

به گزارش مشرق، در چند روز گذشته باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام داد که بخشی از مطالبات برانکو ایوانکوویچ را بپردازد. بر همین اساس دیروز (چهارشنبه) ٢۵٠ هزار یورو به حساب برانکو واریز شد و امروز هم قرار بود ۴١٠ هزار یورو به حساب برانکو در عمان واریز شود تا بخشی از بدهی ۷۸۴ هزار یوریی پرسپولیس به سرمربی سابقش تسویه شود.

بیشتر بخوانید:

درخواست باشگاه پرسپولیس از بانک مرکزی

امروز و تا این لحظه حدود ۴۰۰ هزار یورو به حساب برانکو واریز شده که با احتساب ۲۵۰ هزار یوروی دیروز، ۶۵۰ هزار یورو واریز شده است. با توجه به اینکه پول به تدریج به حساب برانکو واریز می‌شود، تا پایان امشب ۱۰ هزار یورو دیگر به حساب برانکو واریز می‌شود تا به این ترتیب ۶۶۰ هزار یورو تکمیل شود.

با حساب این مبالغ پرسپولیس باید ۱۲۴ هزار یوروی دیگر به برانکو بدهد تا پرونده این مربی کروات به طور کامل بسته شود. البته با توجه به جریمه ۶۰ هزار فرانکی فیفا، پرسپولیس باید این مبلغ را هم برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود بپردازد.

دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ این خبر را تایید کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرویز DE ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    5 1
    فقط یک جمله ، خاک ...و ...به غیرتتان
  • عارف IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    12 1
    خدا را شکر. از مدیریت باشگاه که در بدترین شرایط ارزی و فشار تحریم دشمنان ایران، جور دو سال پیش را کشید تشکر می کنیم. از زحمات آقای برانکو هم ممنونیم و از این مربی جنتلمن عذرخواهی می کنیم.
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    2 0
    الان یه عده دوچرخه سوار بچه سال میان هوچی گری میکنن ،باید یادآوری کنم که این پول دستمزد برانکو بوده (نه جریمه) . شما هم دستمزد شفر رو دادین هم 600 هزار دلار جریمه قرار هفته بعد بدین
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 1
    سلام بر سرمربی تیم ارتش سرخ سلام بر اقای گل گل محمدی پس نشون بده گل محمدی که تو بالاتر از هر سرمربی داخل کشور وبرانکو هستی پس صبوری کن حوصله به خرج بده همه بدونند به ارتش سرخ وفادهری وتعصب داری به امید قهرمانی ارتش سرخ اسیا وسالار ایران زمین
  • Vahid IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    تیمی که مال دولته چرا بدهکاری داشته باشه
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      0 0
      اره دیگه هوشنگ راست میگه. چند میلیونی که برای شفر و دیاباته و جپاروف و پروپیچ و ‌‌‌.. دادند برای تیم حکومتی بوده و دایی مسعود داده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس