پرسپولیس چاره‌ای جز فروش بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده نداشت

گزارشگر شبکه الکاس قطر گفت: پرسپولیس برای حل مشکل شکایت برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون راهی جز فروش بشار رسن و شجاع خلیل زاده نداشت.

به گزارش مشرق، بشار رسن سه شنبه شب با انتشار پیامی در اینستاگرام خود اعلام کرد به خاطر مشکلات خانوادگی باید از پرسپولیس جدا شود. در بخشی از پیام بشار رسن آمده بود: «باشگاه به تعهداتش عمل کرده و راضی به جدایی من نیست و این فقط تصمیم شخصی خودم هست، من خانواده بزرگ و پرجمعیت دارم که الان به من نیاز دارن و من میدونم شما میتونید درک کنید و از من دلگیر نباشید برای جدایی، لطفاً کسی را مقصر این جریان ندونید چرا که من شخصاً تصمیم گرفتم.»

از باشگاه القطر به عنوان باشگاه بعدی بشار رسن یاد می‌شود که ظاهراً پیشنهاد بالایی را به این هافبک عراقی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد شدید خبرنگار سعودی از بشار رسن

«محمد السعدی» گزارشگر شبکه الکاس قطر یکی از نفراتی است که به خبر جدایی بشار رسن از پرسپولیس پرداخته است.

السعدی در توییتر خود نوشت: «هیچ راه حلی برای رفع مشکلات پرسپولیس بخصوص بعد از شکایت برانکو و کالدرون به جز پذیرش فروش شجاع خلیل زاده و بشار رسن وجود نداشت. من قبلاً هم گفته بودم. حقیقت این است که مشکل پرسپولیس در تورنمنت نیست بلکه بعد از تورنمنت خواهد بود و ناشی از عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ توسط مدیریت باشگاه است.»

البته شجاع خلیل زاده هنوز به صورت رسمی از پرسپولیس جدا نشده است ولی این احتمال وجود دارد که این بازیکن هم راهی تیم الریان قطر شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 4 IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    24 7
    پرسپولیس با یک توطئه فرا ورزشی مواجه شده برای موفقیت تیم فراقانونی و منفور استقلال دستور اومده پرسپولیس نابود بشه انگار نه انگار پرسپولیس باید فینال آسیا باشه ولی پرسپولیس کمر راست میکنه همه چیز از جلسه مجلس با پیشکسوتان استقلال شروع شد
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      1 0
      وقتی نمایندگان مجلس به خصوصو آقای نادری به صورت رسمی علاقه رنگی خودش را نشان میدهد معلوم است حوادث و مشکلات پرسپولیس از کجا سرچشمه میگیرد؟؟؟
    • قاسم IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 5
      چهارسال با هر کاری قهرمان شدید. بسه دیگه
    • پاسخ به قاسم IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      0 0
      خوبه اختلاف امتیازا رو نگاه کنی. اتفاقا چهار سال هر کاری کردید که تیم شایسته قهرمان نشه!! اما نتونستید... چقدر پنالتی ‌و ناداوری برای استقلال؟؟ حتی تا فینال حذفی هم رسیدید اما خدا جای حق نشسته. این کارا راه به جایی نمیبره. برید فوتبال باد بگیرید و بس...
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 1
    یعنی این ها فداکاری ضمنی کرده اند .یعنی میخواستند . اما رو میزدند و بقولی با دست بخواه با پا پس بزن .. خب دیگه از قدیم اینها بوده و آخرین چیزی که میمانه آن نشان هست .. والا هزاران آمدند و تشریف بردند . چند تاشون یادمونه .
  • ho3ein021 IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 7
    به نظر من که جدایی این دو نفر خوبه. پول برانکو واجب تر است. وقتی پول نیست، چاره ای نیست واقعا
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    5 4
    پیش بسوی نابودی ارتش سرخ///////-------------------------------------------------.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس