کد خبر 1130268
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
فلاحت‌پیشه از دواطلبی دوره یازدهم انتخابات مجلس انصراف داد+ دلایل انصراف

یک نماینده حامی دولت در مجلس دهم می‌گوید: دولت تنبل است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: حشمت‌اله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجه در مجلس دهم و از حامیان دوآتشه برجام، در سرمقاله روزنامه آفتاب یزد به آشفته‌بازار سکه و ارز پرداخته و می‌نویسد: افزایش چشمگیر قیمت سکه و ارز در هفته‌های اخیر فرضیه‌های گوناگونی را نسبت به عملکرد دولت ایجاد کرده است. در ابتدای امر به نظر می‌رسد دولت در عرصه اقتصادی به شدت منفعل است، انفعال در حوزه اقتصاد روزمره یعنی مقابله با گرانی، احتکار و نظارت بر قیمت‌ها کاملا مشهود است و گویی دولت توجهی ندارد که چگونه قیمت‌ها بر سر مردم آوار شده است.

از سوی دیگر در حوزه کلان رفتارهای دولت مشکوک است و این فرضیه درحال تقویت است که دولت از افزایش قیمت دلار و طلا سود می‌برد چرا که پرداخت‌های دولت به ملت ۸۴ میلیونی ایران ریالی است و هرچه دلار و سکه گران‌تر شود ارزش درآمدهای دولت بیشتر می‌شود.   در یک ارزیابی کلی باید گفت که این دولت تنبل و بی‌تفاوت بوده است، با اینکه پشتوانه مردمی بسیار مناسبی را داشت اما همه هواداران خود چه آنها که به دلایل سیاسی رای داده بودند و چه آنها که به دلایل اقتصادی رای دادند را ناامید کرد و یأس را در جامعه گستراند. حالا هر دو ماه شاهد یک شوک اقتصادی شدید به زندگی مردم هستیم و قیمت ارز در حدود دو سال اخیر بیش از ۱۰ برابر شده است. این نشان می‌دهد شاهد مدیریت کسانی هستیم که تنها هدف دستیابی به رای را داشتند و امروز نیز بیش از آنکه به فکر چاره باشند به‌دنبال تنظیم متن سخنرانی و بازی با الفاظ هستند.

آفتاب یزد همچنین در گزارشی با عنوان «خبری از تدبیر نیست» خاطرنشان کرده است: دست‌کم سه سال است که به نظر می‌رسد خبری از تدبیر و نظارت دولت نیست.

جلال جلالی‌زاده می‌گوید: متاسفانه گویی دولت جامعه را رها کرده است، قیمت‌ها رها شده‌اند و برداشت بسیاری از مردم این نیست که دولت در فکر ساماندهی قیمت‌ها و زندگی مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    6 1
    این تنبلی عمدیس .وهمه ماهم خودمونو بنفهمی زدنمون دراین مورد عمدیست. یعنی همه عمدا خودشونو بنفهمی زدند .همونطوریکه تنبلی دولت عمدیس .واین دولت به امید براه انداختن اشوب ویا جنگ داخلی به امید براندازی نظام ورضایت کدخدا .روز بروز بدستور امریکا فشارو برمردم بیشتر خاهد کرد وتماشا چی شدن مجلسم عمدیس.
  • سعید IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    9 9
    وقتی برای چند لحظه انتظار در فرودگاه تن لشت را در جایگاهvip به زمین گرم بزنی و سفیر رو مجبور کنی بابت چند دقیقه هزینه جایگاه تشریفاتی ۲۴۰۰ یورو(۹۰میلیون تومان) بپردازد،و کسی تو بی مقدار بی خاصیت اشرافیت طلب را باز خواست نکند،وضع امروز مردم همین است.
  • ناشناس IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    6 7
    ناراحتم برایت که خیلی دیر فهمیدی و بیشتر ناراحتم برای خودمان که سیاستمدارانی چون شما با چند سال تاخیر داریم
  • سید IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    9 10
    یک نفوذی که شرش کمتر شده است!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    3 0
    دولت منفعل نيست دقيقاً داره براساس نقشه عمل ميكند تا نظام را تحت فشار قرار داده تا مجبور به مذاكره با آمريكا شود
  • محمدایوب IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    3 0
    یک روز یک نفررفت باغ وحش دید همه حیوانها دورهم جمع هستند. ومیمون داشت چیزی تعریف میکرد. وقتی تمام شد همه خندیدند. وتنها خره. نمی خندید. دوروز بعد دوباره رفت باغ وحش دید همه حیوانات ساکت هستند تنها خره میخنده از مسئول باغ وحش پرسید موضوع چیه چرا خره تنها میخنده. گفت دوروز پیش میمونه جک تعریف کرد همه خندیدند. خره امروز حالیش شده میخنده. حالا مثل این اصلاح طلب وامثال همپالگیهایش است که یا متوجه بودن وبروی خودش نمی اوردن یا مثل خره. ولی باید بهشون گفت. مردم مثل شما نیستن میفهمن که دولتی که شما حامی وسینه چاک او بودید وهستید کشوررا رها کرده وگرانیها عمدی تا جان مردم متوسط به پایین جامعه رابه لب برساند وبا تشویق وطن فروشان چون تاج زاده حجاریان. ووو به خیابان بریزند. ودیگر خزندگان مانند اعضای مجمع روحانیون بوی کباب شنیده واز غار بیرون امده ودر ویلا بام روحانی معلوم الحال جلسه میگذارند ان یکی نامه میزند. کور خوندید. این بوی کباب نیست اصلاح طلب داغ میکنند. ببینید. قالیباف به دیدار مردم رفته. کجایتان اتش گرفته. که هیچ ابی نمی تواند ازسوزش کم کند یکی میگوید عاقل وسط سیل نمیرود. یکی میگوید برای انتخابات است یکی میگه قالیباف اجرایی بوده نمیتونه رهایش کنه. یکی میگه مگه حوزه انتخابیه اونه رفته. بیچاره ها این جوک تلخ رو مردم چند ساله فهمیدن. اگه شما تازه فهمیدین
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    برجام به شما معترضها هم بیشتر قدرت نفوذ داد. شما هم فقط نمایشید. نمایش. ظاهر. سطح. آقای احمدی نژاد 8 سال بود و هشت سال این آقای کلید باز، 16 سال واقعا کمه برای تحول اقتصادی؟ همتون با هم فک و فامیل هستین و دختر پسرهاتون رو به عقد و ازدواج هم در میارین تا به وقت مبادا« نسبت» به کمکتون بیاد. مردم این وسط اعتمادشون ضعیف شده. حرف زدن چه آسونه. عمل کردن مهمه. آخه تن لشها، مگه کره جنوبی چلغوز که می آمدن ایران نوکری و کلفتی در ضمن 20 سال خودش رو پیشرفته نکرد؟؟؟؟؟ ؟ شما چه مرگتونه که صد سال هم براتون کمه و هی انگشت اتهام به این و اون میگیرین؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس