وزیر خارجه لبنان: لزوم پایان اشغال مزارع شبعا و کفرشوبا/ هرگز تل‌آویو را به رسمیت نخواهیم شناخت

وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان با تاکید بر ضرورت خروج رژیم صهیونیستی از مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا تصریح کرد بیروت هرگز تل آویو را به رسمیت نخواهد شناخت.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، شربل وهبه وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان تصریح کرد بیروت هرگز به دنبال عقد توافق برای به رسمیت شناختن اسرائیل نیست، بلکه تنها برای توافق بر سر ترسیم مرزهای دریایی(به صورت غیر مستقیم) مذاکره می کند.

وی در آستانه اولین جلسه مذاکره غیر مستقیم میان لبنان و رژیم صهیونیستی بر سر ترسیم مرزهای دریایی خاطر نشان کرد ما هرگز به عادی سازی روابط دست نخواهیم زد و هرگز با توافقات صلح موافقت نخواهیم کرد.

شربل وهبه افزود : ترسیم مرزها برای ما ضروری است و ما هرگز مرزهای دریایی خود را به صورت غیرمشخص رها نخواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که دشمن اسرائیلی در فاصله بسیار نزدیک آبهای لبنان به فعالیتهای اکتشافی در زمینه نفت و گاز دست بزند.

وی همچنین بر ضرورت عقب نشینی کامل رژیم صهیونیستی از مزارع اشغالی شعبا و تپه های کفرشوبا تاکید کرد و گفت اسرائیل هم به این مسئله اعتراف دارد که این اراضی متعلق به این رژیم نیست و آن را اشغال کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس