کد خبر 1130165
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
حسینی: برخی مشکلات پرسپولیس حل نشدنی است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی مشکلات تیم حل نشدنی است و هواداران ما به جای اینکه از صعود به فینال آسیا خوشحال باشند، تحت فشار هستند.

به گزارش مشرق، سید جلال حسینی در جمع خبرنگاران در مورد جلسه‌اش با مسوولان باشگاه اظهار داشت: نمی‌توان صحبت خاصی انجام داد. مشکلات ما خیلی زیاد است. هر چه قدر سکوت کنیم برخی افراد می‌خواهند از آب گل آلوده ماهی بگیرند.

وی افزود: فشار روی بازیکنان خیلی زیاد است. مشکلات از قبل وجود داشته و الان فشارش چند برابر شده است. بازیکنان تلاششان را کردند و از این به بعد هم با چند برابر توان تلاش می‌کنند اما شرایط سخت‌تر از قبل شده است. امیدوارم بتوانیم روز به روز خبرهای خوبی را بشنویم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بحث غیبت و این مسائل نیست. حرف من این است که نگاهی که به دیگران می‌شود به ما هم بشود. هواداران ما از ما توقع دارند. آنها از ابتدای لیگ باید با همه بجنگند. کمیته انضباطی، فدراسیون و با همه نا برابری ها می‌جنگند. ما هم باید در کنار آنها باشیم. این مشکلات از قبل وجود داشته است.

وی در خصوص احتمال جدایی بشار، رادو و شجاع خلیل‌زاده تصریح کرد: من به باشگاه آمدم تا نگرانی هواداران را منتقل کنم. مشکلاتی وجود دارد که فشار آنها روی هواداران است. سال گذشته هواداران مقابل باشگاه گریه می‌کردند. الان دوباره اول فصل با وجود صعود به فینال آسیا گریه می‌کنند. یکسری مشکلات حل شده اما برخی مشکلات حل نشدنی است.

حسینی اضافه کرد: برانکو زحماتی زیادی کشید و پرافتخار ظاهر شد اما روزی که او رفت؛ حق او را ندادند و الان پول چند برابر شده است. این حق برانکو است که باید پرداخت شود.

وی گفت: ما فینال آسیا رفتیم و درآمدزایی که بازیکنان برای باشگاه کردند خیلی زیاد بود. هواداران با همه چیز جنگیدند. ما کار زیادی نمی‌توانیم انجام دهیم اما برخی می‌خواهند ما را مقابل هواداران قرار دهند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌دانم این مسائل چه زمانی حل شود. زمانی مشکل پول مانوئل ژوزه بود. الان هم برانکو. البته بحث برانکو با همه فرق دارد. فشار زیادی روی بازیکنان است. ما فینال آسیا را پیش رو داریم. لیگ برتر، جام حذفی، سوپرکاپ، خیلی فشرده باید مسابقات را انجام دهیم اما متاسفانه کاری از پیش نمی‌رود.

وی گفت: خیلی چیزها از دست من خارج است. باید با مدیریت در تماس باشیم تا برخی مشکلات را حل کنیم اما این مشکلات خیلی زیاد است.

وی در خصوص غیبت بازیکنان پرسپولیس در تمرینات و دریافت پاداش ۵۰۰ میلیونی گفت: اصلا امکان ندارد چنین پاداشی پرداخت شده باشد. در دو ماه گذشته از سال‌های قبل طلب داشتیم. بازیکنان بدون چشم‌داشتی قراردادشان را کم کردند. مگر مشکلات را نمی‌بینید.؟ تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که کنار هواداران باشیم. کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تمرین کنیم و کارمان را ادامه دهیم.

حسینی در مورد دلیل غیبت بازیکنان در تمرینات تصریح کرد: حتما به تمرین می‌رویم. بعد از ۲۵ روز اردوی سخت به ریکاوری فکری نیاز داشتیم اما بعد از هر موفقیت هواداران ما حرص می خورند و مشکلات بیشتر و بیشتر می‌شود. باید مشکلات حل شود. بحث دریافتی و این مسائل نیست. مشکلات زیاد داریم. باید مشکلات پرسپولیس حل شود.

وی در مورد اینکه مشکلات پرسپولیس حاشیه‌هایی را بین پیشکسوتان هم ایجاد کرده، تصریح کرد : همه شرایط را می‌بینند. علی کریمی اسطوره تیم است. همه باید ورود کنند. این مشکلات برای همه قابل درک است اما همه باید تلاش کنند تا این مشکلات حل شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 1
    پاداش اسیایی رفت تو جیب تیم محبوب مجلس برانکو دو ساله رفته نتونسته پولشو بگیره یه تیمی دیروز صبح رفت مجلس به ظهر نکشیده ۳۵۰ هزار به بازیکنش داد و گفته تا هفته بعد با مربی سابقش تسویه میکنیم هر وقتم بخوان با چمدون دلار میبرن انگار تحریم شامل حالشون نمیشه
  • تاج اصیل اریایی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 2
    همین همه سکوت کردن که 7بازیکن غیر قانونی بریدن قطر آن وقت محمد نبی لنگی به مسولین برگزاری گفت که اجازه ندن داریوش خان شجاعیان فرزند تاج بازی کند همین سکوت که الان چهار ساله بازار منیریه شده فدراسیون فوتبال و جامهای اسنپی با پیک موتوری خوش بابا مسعود حمل می کند و برایشان می برد همین سکوت کردن که سوپر جام تاج اصیل اریایی افتخار ایران زمین تو روز روشن دزدیدن،،،،،،باید فرقی بین صاحب خانه جام باشگاههای آسیا و تنها تیم دو ستاره جهان با تیمی که چهار سال پیش از غار نشینی بیرون کشید شده حتما باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس