کد خبر 1129671
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کاپیتان اسبق پرسپولیس: همه از قرعه لیگ راضی هستند/ هواداران را حرص ندهید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر کسی که می‌خواهد پول برانکو را بدهد، سوپرمن بازی در نیاورد و این کار را انجام دهد. انقدر هواداران پرسپولیس را حرص ندهید.

به گزارش مشرق، سپهر حیدری روز دوشنبه در جریان مراسم قرعه‌کشی لیگ بیستم اظهار داشت: برای تیمی که هدفش قهرمانی است فرقی ندارد که چه زمانی با چه تیمی بازی دارد.

وی در مورد زمان برگزاری لیگ برتر اظهار داشت: همه تیم‌ها از قرعه راضی بودند. شهرآورد تهران هم در هفته هشتم برگزار می‌شود. فکر می‌کنم همه تیم‌ها از برگزاری شهرآورد راضی هستند چرا که تیم‌ها تا آن زمان به آمادگی لازم خود خواهند رسید.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست استقلال به قرعه این تیم در لیگ

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر کنم روی تیم پرسپولیس برای شروع لیگ فشار دوچندان باشد چرا که این تیم هنوز ریکاوری نکرده و زمان زیادی برای آماده سازی ندارد اما چاره‌ای نیست و باید با این شرایط کنار آمد.

وی اظهار داشت: اگر تیمی به نمایندگی از ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، بایدهمه کمک کنیم. سال‌ها است این جام به ایران نیامده و همه باید دست در دست هم دهیم تا این اتفاق خوب رخ دهد و نماینده ایران قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

حیدری گفت: انقدر هواداران پرسپولیس را حرص ندهید. هرکسی که می‌خواهد پول برانکو را بدهد این کار را انجام دهد و سوپرمن بازی در نیاورد. چیزی که مهم است آرامش هواداران پرسپولیس است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس