سپاه نمایه

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از دو عملیات موفق رزمندگان این قرارگاه علیه گروهک‌های تروریستی در کامیاران و مریوان طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پیچیده عملیاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در هفته جاری، طی دو عملیات موفق رزمندگان قرارگاه علیه عناصر ضد انقلاب و گروهک‌های تروریستی در مناطق کامیاران و مریوان، سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و سه تن دیگر از آنان زخمی شدند که یک نفر از آنان توسط رزمندگان قرارگاه دستگیر شد.

در این عملیات‌ها مقادیر زیادی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی تروریست‌ها توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) کشف و ضبط شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، تروریست دستگیر شده از اتباع بیگانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    13 0
    تشکر
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    16 0
    درود خداوند بر سپاه پاسداران و بقیه عناصر حافظ امنیت
  • NL ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    8 0
    این گروهک های تروریستی نام و نشان ندارند؟! کومله و دمکرات و پژاک و داعش و... در پنجاه سال گذشته گروه تروریستی دیگری نبوده که این کثافتها تشکیل نداده و عضو نشده اند! ببینید در جنگ چالدران کدام طرفی بودند!؟ در مشروطه چه کردند؟! جنایات سیمیتکو چه بود؟! با کلنل پسیان چه کردند؟! جمهوری مهاباد تشکیل دادند! در جنگ ایران و عراق چه جنایاتی که نکردند! پاسداران را جلوی پای عروسانشان سربریده و قربانی کردند! جذب داعش شده و به مجلس شورای اسلامی حمله کردند! هفته ای نیست که مرزبانان و مدافعان وطن را شهید نکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس