کد خبر 1129533
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کارشکنی عوامل برکنار شده استقلال/ چرا یک مجموعه ورزشی به شاگردان فکری امکانات نداد؟

در شرایطی که سعادتمند مدعی شده بود قرارداد یک سالن بدنسازی با این باشگاه به صورت رایگان تا تیرماه سال آینده است اما امروز این مجموعه امکانات خود را در اختیار شاگردان فکری قرار نداد.

به گزارش مشرق، چندی پیش بود که احمد سعادتمند به همراه چند نفر از دوستان خود با یک مجموعه ورزشی و بدنسازی قرارداد بست تا تمرینات بدنسازی آبی پوشان در این مجموعه برگزار شود اما حالا با برکناری مدیرعامل استقلال این مجموعه امکانات خود را در اختیار شاگردان فکری قرار نداد.

سعادتمند چندی پیش درباره عقد قرارداد با این مجموعه ورزشی مدعی شد: بازیکنان ما قرار است به صورت VIP در این مجموعه( سام فیت) تمرین کنند و تمامی امکانات آن برای استقلال تا پایان تیرماه سال آینده خواهد بود. این مجموعه به صورت رایگان در اختیار تیم استقلال خواهد بود اما امروز به مسئولان استقلال اعلام شده در صورتی که قصد استفاده از امکانات این مجموعه را دارند باید پول پداخت کنند.

این صحبت های در شرایطی مطرح شده که اعضای تیم استقلال امروز متوجه شدند مجموعه ورزشی فوق قرار نیست با آنها همکاری کند و امکانات را در اختیارشان قرار بدهد. اینکه چه کسانی به همراه مدیرعامل وقت استقلال با این مجموعه قرارداد بسته و حالا بعد از برکناری مدیرعامل باشگاه چگونه از ارائه خدمات خودداری کردند خودش جای سوال است.

ظاهرا نزدیکان مدیرعامل باشگاه استقلال که در این قرارداد نقش داشته اند صبح امروز از مجموعه فوق خواسته اند که این مجموعه در اختیار آبی پوشان قرار نگیرد به همین دلیل استقلالی ها محل تمرین بدنسازی خود را تغییر داده و راهی یک سالن دیگر شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    3 0
    باشگاه ملک شخصی شده فقط اسمش دولتیه وگرنه همش خصوصیه! خصوصا" برای برخی خصوصی تره
  • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    مانده ام این را از کجا پیدا کردند و مدیرعامل استقلال گذاشتند؟
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    رفاقتی بدون پرداخت اجاره، خدمات گرفته! حالا که طرف رفته، بدون پرداخت، خدماتی ارائه نمیدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس