کد خبر 1129216
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
مهاجمی با سه فصل آقای گلی ، به سپاهان پیوست

مهاجم تیم های پایه سپاهان با نظر نویدکیا به تیم بزرگسالان منتقل شد.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان ، آقای گل لیگ های رده پایه فوتبال کشور به جمع شاگردان محرم نویدکیا پیوست.

علیرضا صادقی مهاجم فصل گذشته تیم امید فولادمبارکه سپاهان که طی سه فصل قبل و همراه با تیم های جوانان و امید فولادمبارکه سپاهان ، عنوان آقای گلی لیگ جوانان و امید فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد با عقد قراردادی بمدت 4 فصل با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق رسید.

این مهاجم جوان از شاگر دان سعید اورنگی در تیم های جوانان و امید سپاهان میباشد که چندفصل رویایی را در تیم های پایه سپاهان همراه با کسب عنوان قهرمانی در لیگ کشور سپری کرده  و بازی های درخشان او مورد توجه محرم نویدکیا وکادرفنی سپاهان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    13 9
    وقتی گفته میشود یک مهاجم به سپاهان ، ذوب آهن ، صنعت نفت و....... پیوست معنایش این است که مبالغ میلیاردی از بیت المال به جیب یک نفر میرود آنوقت آن دانش آموز سیستانی باید در کپر درس بخواند .
    • امین IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      10 0
      خطاب به علی، همانطور وقتی یک مهاجم به تیم های استقلال و پرسپولیس وتراکتور سازی و... می رود، البته محض اطلاع جنابعالی، جذب بازیکن از تیم های پایه یک باشگاه به تیم اصلی، یکی از اقتصادی ترین راهها برای جذب بازیکن است و هزینه های جذب بازیکن را به شدت کاهش می دهد.البته شاید در منطق جنابعالی، تیم ها اصلاً نباید بازیکن جذب کنند!!!!!!!!
  • A IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    Long.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس