کد خبر 1129187
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۲۰

امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری استان بوشهر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت پاسارگاد، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۵۵ هزار و ۲۲۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۹۷هزار و ۴۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۲میلیارد و ۸۹۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۳هزار و ۹۴۱میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۵۷۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

برترین گروه‌های بورسی +جدول

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری استان بوشهر و سیمان آرتا اردبیل بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سازه پویش، گروه صنعتی ملی و قند نیشابور بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۱۱۲میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۶۰۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۸۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۴۷۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت پاسارگاد، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا، افرانت و قاسم ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس