کد خبر 1128901
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۹
احتمال حضور یک گزینه عجیب روی نیمکت PSG

ممکن است تیاگو موتا، سرمربی جوان ایتالیایی به زودی روی نیمکت پاری سن ژرمن حضور یابد.

به گزارش مشرق، اگرچه پاری سن ژرمن فصل قبل علاوه بر درو کردن عناوین داخلی موفق شد به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یابد، اما به نظر می رسد جایگاه توماس توخل در رختکن این تیم چندان مطمئن نیست و RMCSPORT در گزارشی مدعی شد احتمال حضور تیاگو موتا، هافبک سابق پی اس جی روی نیمکت این تیم وجود دارد.

اخیرا در رسانه ها درگیری لفظی شدیدی میان توماس توخل و لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه ایجاد شد و طرفین به تندی پاسخ یکدیگر را دادند. اگرچه به نظر می رسید مکس آلگری از بالاترین شانس برای جانشینی سرمربی آلمانی برخوردار باشد، اما انگار مدیران پاری سن ژرمن به دنبال یک تغییر اساسی خواهد بود. تیاگو موتا، هافبک ۳۸ ساله و سابق تیم هایی چون اینتر، جنوا و PSG در سال ۲۰۱۸ از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و تنها یک فصل به عنوان مربی تیم جوانان در پاری سن ژرمن حضور داشته است.

در ادامه تیاگو موتا یک تجربه کوتاه مدت و پر فراز و نشیب را روی نیمکت جنوا تجربه کرد که تنها از اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۹ ادامه داشت. در آن دوران حاصل کارنامه تیاگو موتا دو پیروزی، سه تساوی و پنج شکست بود. اما بسیاری این سرمربی جوان ایتالیایی را دارای ایده هایی نوین و خلاقانه می دانند و ممکن است مدیران پاری سن ژرمن ریسک کرده و این پروژه گرانقیمت را به دست تیاگو موتا بسپارند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس