کد خبر 1128331
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کادر فنی جدید تیم فوتبال استقلال مشخص شد

در پایان نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال اعضای کادر فنی این تیم مشخص شدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال روز جمعه با کادر فنی جدید نخستین تمرین خود را برای حضور در فصل فوتبالی پیش رو آغاز کرد. در این تمرین اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند و دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند. 

بیشتر بخوانید:

مظلومی در چه صورتی سرپرست استقلال می‌شود؟

محمود فکری نیز چند دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه ها و اهدافش را برای آبی پوشان تشریح کرد. 

در این تمرین اعضای کادر فنی محمود فکری نیز مشخص شدند که در بین آنها دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس هم حضور دارند. سیروس دین محمدی، آرش برهانی، صمد مرفاوی، علی بنی شیخ الاسلام و سعید عزیزیان اعضای کادر فنی آبی پوشان خواهند بود. 

سعید عزیزیان که دروازه بان سابق پرسپولیس بوده است و چند سالی نیز به عنوان مربی دروازه بان ها در این تیم فعالیت کرده است، با تشخیص محمود فکری به عنوان مربی دروازه بان های استقلال کارش را آغاز کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    3 3
    مسخره تر لز محمود فکری کسی هست چرا حنیف را با خودش نبرد
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      2 5
      امروز سرپرست نساجی توبرنامه ورزش ومردم رسما گفت مانه با استعفای فکری موافقت کردیم نه با رفتنش به استقلال وایشون رو هنوز مربی نساجی میدونیم ودرصورت عدم حضورش در تمرین فردا از طریق مسول حقوقز باشگاه پیگیر موضوع میشیم واین یعنی باشکاه استقلال تخلف کرده
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 1
    سقوط آزاد با فکری خخخخخخ
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 1
    لیگ جدید هم استقلال هههههیییییچ
  • ناشناس IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    تموم پیشکسوتان استقلال میخوان سرمربی این تیم بشن و بیان شانس خودشونو امتحان کنن، تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد و قضیه یحیی با پرسپولیس فرق میکنه چون رزومه قوی داره ولی باشگاه استقلال شده آزمایشگاه و کسی نبوده که بیاد و آزمایش نکنن که خوبه یا نه !!! بخدا الکس نوری هر چقدر بهش میدادن ارزش داشت و این تیمو درست میکرد ، اینم نتیجه نگیره دوباره میگن به پرسپولیس رسیدن به ما نرسیدن و همون بهانه معروف!!
    • IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
      0 2
      فکر میکنی در مورد فرق گذاشتن بین استقلال و پرسپولیس دروغ میگن ؟ فکر کردی کی یحیی رو آورد پرسپولیس ؟ فکر میکنی اگر فکری بیاد استقلال با دستور کیه ؟ خود مالک شهرخودرو پارسال علنا گفت ما با یحیی قرارداد داشتیم ولی آنقدر وزیر تماس گرفت و فشار آورد که ما ترسیدیم اگر نگذاریم یحیی به پرسپولیس بره حتما اتفاقات بدی برای باشگاه ما بیفته که کمترین آن احتمالا اشتباهات پیاپی داوری به ضرر ماست ، یعنی اگر پت و مت هم که باشی نمی تونی باور کنی که چطوری میشه چهار سال پشت سرهم آخر فصل ها این اتفاقات تکراری واسه استقلال میفته ، اول مربیش میره بعد مدیرعامل عوض میشه بعد چهار پنج تا از بهترین بازیکنانش رو از دست میده و بعد با شروع فصل ده پانزده امتیاز از پرسپولیس عقب می افتد و هر جایی هم که رقابت با پرسپولیس کمی نزدیک و داغ میشه داوران چند اشتباه سه امتیازی به ضرر استقلال میکنن و تمام ... مثل بازی رفت با سپاهان ، ذوب آهن ، سایپا ، پیکان ، فولاد !!!
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    جناب نگارنده! اطلاعات فوتبالی تو بیشتر کن ......سعید عزیزیان قبل از رفتن به پرسپولیس دروازه بان استقلال بوده.....ایشون از تهرانجوان همزمان با اومدن جواد زرینچه به استقلال اومد.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس