کد خبر 1127682
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
اکتشافات نفتی نمایه نفت نمایه پالایشگاه نمایه

با تبدیل شدن تندباد دلتا به یک طوفان شدید در دریای کارائیب و در آستانه نزدیک شدن این طوفان به خلیج مکزیک، کارگران تاسیسات نفت و گاز به صورت دسته جمعی از این تاسیسات تخلیه شدند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، با تبدیل شدن تندباد دلتا به یک طوفان شدید در دریای کارائیب و در آستانه نزدیک شدن به خلیج مکزیک، کارگران تاسیسات نفت و گاز به صورت دسته جمعی از این تاسیسات تخلیه شدند.

بیشتر بخوانید:

شغل جدید بزرگترین کارگزار نفتی جهان!

بنا بر اعلام مرکز ملی تندباد آمریکا، سرعت این طوفان به ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت رسیده و با سرعت خود را به خلیج مکزیک نزدیک می کند. همچنین این طوفان در درجه ۴ دسته بندی شده است.

تولیدکنندگان نفت ۵۷ تاسیسات نفتی را در خلیج مکزیک در روز سه شنبه تخلیه کردند و تولید ۵۴۰ هزار بشکه نفت و ۲۳۲ میلیون فوت مکعب گاز طبیعی در روز را متوقف کردند. این منطقه ۱۷ درصد تولید نفت آمریکا را بر عهده دارد.

انتظار می رود، دلتا در آخر به سواحل خلیج آمریکا برسد و دهمین طوفان نامگذاری شده است که در سال جاری آمریکا درنوردیده است. این تعداد رکورد ۱۹۱۶ را شکسته است.

بیشتر بخوانید:

شکسته شدن رکورد شرکت توتال توسط قرارگاه خاتم الانبیاء

با تخلیه ناشی از طوفان دلتا، این حداقل ششمین باری است که از ماه ژوئن شرکت های انرژی مجبور شده اند، کارکنان خود را تخلیه و تولید را متوقف کنند.

شرکت W&T که یکی از کوچک ترین تولیدکنندگان خلیج مکزیک است، برآورد کرد طوفان ها در آخرین سه ماه روزانه ۹۰۰۰ بشکه نفت و گاز برایش هزینه داشته اند که بیش از یک پنجم تولید هدفش بوده است.

رویال داچ شل، بزرگ ترین تولیدکننده خلیج مکزیک از نظر حجم، کارکنان خود را از ۹ تاسیسات تخلیه کرده و خود را برای توقف تولید چندین سکو آماده می کند.

شورون نیز تمامی سکوهای خود در خلیج مکزیک را تخلیه و تولیدشان را متوقف کرده است. BP، BHP و اکسیدنتال پترولیوم نیز چنین روندی دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس