کد خبر 1127597
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
قاضی‌زاده: پرسپولیس با دلار 30 تومنی نشاط ایجاد کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید شستا چک فدراسیون را به اجرا گذاشته و به دنبال دریافت مطالبات خود است.

به گزارش مشرق، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی که این روزها با اظهار نظر در مورد مسائل فوتبالی و ورود جدی به پرونده ویلموتس یکی از چهره های شناخته شده سیاسی کشور به شمار می رود، در بازدیدی که از مشهد داشت، در رابطه با اخرین شرایط پرونده ویلموتس گفت: این پرونده از دو جهت در حال بررسی است. شستا چک خود را به اجرا گذاشته و به دنبال مطالبات خود از فدراسیون است. در سازمان بازرسی هم پرونده در جریان است. ما هم در مجلس روی این موضوع کار می کنیم و به زودی گزارش را قرائت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پرونده در جریان و زنده است. الان دنبال این هستیم که گراندز محکومیت کشور برسد. 58 روز گذشته. نهایتا ظرف 2 ماه باید برسد. امیدواریم ظرف 10 روز آینده برسد. جزئیات آن مشخص می کند که چقدر شانس وجود دارد که در CAS  برنده باشیم.

بیشتر بخوانید:

تمجید AFC از دیوار بتنی پرسپولیس

او سپس در مورد استعدادیابی هیئت فوتبال استان خراسان در این استان به صورت رایگان بیان کرد: ما اینجا هستیم که از این پروژه ها و این اقدام حمایت کنیم. متاسفانه ورزش ما در همه جا پولی شده و اگر پول نداشته باشد، نمی‌تواند در هیچ رشته ای فعالیت کند. در این نقطه از شهر مشهد، مردم برای تامین معیشت خودشان مشکل دارند و این استعدادیابی و تمرین رایگان با امکانات جانبی جای تقدیر و تشکر دارد.

سوال بعدی از قاضی زاده هاشمی در رابطه با دیدار پرسپولیس و النصر بود و اینکه گفته می شود که از داخل کشور مدارکی به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محرومیت پرسپولیس ارسال شده است. قاضی زاده هاشمی در واکنش به این موضوع گفت: متاسفانه چندین سال است که گزارش های داخل به خارج و کذب در فوتبال ما را رایج شده و در همه حوزه ها و بخش ها این را می بینیم. به نظرم این ضعف وزارت ورزش است. قطعا این کارها خدمت به وطن نیست. در مورد یک مسابقه این را می بینید. در مورد اساسنامه و پرونده ویلموتس می بینید. در این میان عده ای برای منافع خودشان و مجموعه ای که دارند، اطلاعات غلطی علیه رقبا یا مجموعه های مقابلشان می دهند. ما همه ایرانی هستیم.  همه برای وطن و برای این همه توفیق ورزشی که حاصل شده، خوشحال شدیم. این یک توفیقی بود که این همه مردم خوشحال شدند و یک شور و نشاط مردمی در عین دلار 30 هزار تومانی ایجاد شد. این نشان داد ورزش هنوز زنده است. باید از توفیق های ملی حمایت کنیم.  اگر رقابتی هم وجود دارد، باید در عرصه داخلی باشد و خیلی خوب است.

او در پاسخ به این سوال که آیا این کارها مصداق جاسوسی است یا خیر، اینطور پاسخ داد: ما در مورد برخی از موضوعات گزارش هایی دریافت کرده ایم. مثلا در مورد ویلموتس گزارش خواسته ایم از دستگاه های امنیتی. در موضوعات دیگر هم گزارش بدهند، مجلس پیگیری خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موسی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 1
    اگر شما کار قانونی رو انجام داده باشی از چی میترسی؟؟ حتما یه خبرهایی هست!
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    4 0
    این آقا یا خبر نداره یا خودشو زده به کوچه علی چپ.فعلأ مسایل مهم تر از خبرچینی در ورزش وجود داره، اولیش هم رعایت عدالت و مردونگیه، پس اول به اونا برسه، اینجوری اگر خیرچینی هم باشه خود به خود رفع میشه.طلا اگه پاکه که منتی به خاک نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس