کد خبر 1127283
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰

به گزارش مشرق، سمیه رفیعی، نماینده مجلس درباره مشکلات محیط‌زیست تهران طی رشته توییتی نوشت: ۱) مشکلات محیط زیستی شهر تهران، که پایه‌ی مشکلات دیگر این شهر هم هست، تقریبا یکی از بزرگترین مسائلیه که همه‌ی ما تهرانی‌ها روزانه با اون روبرو هستیم و خیلی خوب اون‌ها را می‌شناسیم.

۲) و چه روزی بهتر از روز محیط زیستِ "هفته تهران"، تا گوشه‌ای از وظیفه‌ی خودم رو به عنوان نماینده‌ی مردم شهر تهران در این زمینه انجام دهم. به همین منظور دیروز بازدیدی از ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران داشتم.

۳) در جلسه‌ی دیروز به مسائل متعددی از جمله مشکلات پسماند، مشکلات توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی و بهینه‌سازی سوخت، جلوگیری از شیوع بوی نامطبوع در شهر و آلودگی هوای تهران پرداختم.

۴) در این جلسه علاوه بر پیگیری فعالیت‌ها و کارهای انجام شده توسط این ستاد برای حل معضلات موجود، اقدامات و کمک‌هایی که از طرف مجلس و فراکسیون محیط‌زیست مورد نیاز بود هماهنگ شد و تدابیر و مشوق‌هایی هم جهت احداث ساختمان‌های سبز با مشارکت بخش خصوصی پیشنهاد شد.

۵) ضمنا مسائلی مثل حل معضل آرادکوه و دفن پسماند شهر تهران که نیاز به همکاری همه‌ی ارگان‌های متولی و ذیربط رو می‌طلبه، در جلسه‌ی دیروز بررسی شد و انجام هماهنگی‌ها لازم و حل سریعتر اون‌ها قویا تاکید شد.

۶) در پایان اینکه، حتما در آینده‌ی نزدیک پیشرفت اقدامات تصمیم گرفته شده رو ارائه خواهم کرد تا انشالله شاهد یک سری جلسات تشریفاتی و شعاری نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس