کد خبر 1127231
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
دلیل عدم برگزاری جلسه رو در رو با مدیران نساجی چیست؟/استقلالی ها بدون پول رضایتنامه فکری را می خواهند!

مدیران باشگاه استقلال تا امروز حاضر نشدند رقمی را برای رضایتنامه محمود فکری به باشگاه نساجی پرداخت کنند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که روز گذشته محمود فکری با مسئولان استقلال برای هدایت این تیم توافق کرد اما اتفاقاتی بعد از این جلسه رقم خورده که حضور فکری در جمع آبی پوشان را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

ظاهرا مدیران استقلال حاضر نیستند رقمی را برای صدور رضایتنامه فکری به باشگاه نساجی پرداخت کنند و به همین دلیل تا امروز نشست رو در رویی بین مدیران ۲ باشگاه برگزار نشده است.

از سوی دیگر باشگاه نساجی حاضر نیست مربی خود را به صورت رایگان در اختیار استقلال قرار بدهد ضمن آنکه آنها  معتقدند مدیران استقلال حتی برای جذب فکری تماس مصرانه ای نداشته اند. با این شرایط بود که فکری با وجود برگزاری نشست با مدیران باشگاه نساجی، راهی محل تمرین نوبت عصر تیمش شد تا به نوعی به قرارداد خود پایبند باشد.

تیم فوتبال نساجی برنامه اردویی خود را در جزیره کیش در نظر گرفته و قرار است اعضای این تیم جمعه در این جزیره به آماده سازی بپردازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس US ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    بهیچ عنوان چنین نیست، خود پیشکسوتان زیرآب فکری را تو وزارت زدند و همه اینها هماهنگ شده هست تا زمان بگیرند و بعد بگن نشد. لابلای صحبت امروز روشن مشخص بود که خودش گفت به من زنگ زدند بیا برای انتخاب مربی . شرکت کننده دیروز در وزارت ورزش همگی موافق نکونام هستند بجز جباری و مظلومی بقیه شأن موافق مجیدی هم هستند فکری به اینها باج نمیده و خودش یه پا لیدره اینها ابزار میخوان و یا کسی که نقطه ضعفی حتما داشته باشه تا بتونن هر وقت خواستند کله پایش کنند در حالیکه فکری آدم سالمی است و نمی‌توانند هر کاری خواستند بکنند.
  • علی حسینی IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    مسئولین استقلال دیگه گندش را درآوردند. ازطرفی پول دیاباته وملیچ وشفر وحتی بازیکنان ایرانی طلبکار راندارندوازطرفی میخواهند ازسرمربی های باتعصب استقلالی بدون دادن پول سوء استفاده کنند. یعنی چه ؟مسخره بازی را کنار بگذاریدوبروید گم شوید.
  • سید علی رضا IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    پس مدیران استقلال چه کار می ‌کنند که هر روز برای انتخاب سرمربی امروز فردا می کنند و پول طلبکاران را هم برای حل مشکل انجام نمی دهند اگر نمی توانند کاری کنند برود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس