دریادار خانزادی: برد موشک کروز "جاسک ۲ " دو برابر شد/ ورود پهپادهای جدید به سازمان نیروهای مسلح

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوبندر «خلیج فارس» با یک بار سوخت‌گیری قابلیت 3 بار دور زدن دور کره زمین را دارد که می‌تواند برای مدت‌های طولانی در اقیانوس‌ها باقی بماند.

به گزارش مشرق، امیردریادار خانزادی ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر نداجا در بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه نیروی دریایی یک مجموعه پویا است و بناست تا در هر دوره‌ای ظرفیت‌های رزمی بیشتری را پای کار بیاورد تا آن جایی که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران در دریاها مظهر اقتدار باشد.

بیشتر بخوانید:

برد موشک کروز "جاسک ۲ " دو برابر شد

زیردریایی کلاس غدیر یک فروند موشک کروز را شلیک کرد

وی افزود: ما هر ساله ظرفیت‌هایی از توان رزم را که کاملا بومی هستند را تولید می‌کنیم و تا ماه‌های آینده حتما شاهد رونمایی از مجموعه‌ای از دستاوردهای جدید نیروی دریایی هستیم که یکی از آنها ناوشکن دنا است. ناوشکنی کاملا بومی که بخشی از آرایه‌ دفاعی ارزشمند جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت دریانوردی اقیانوسی است.

مین‌روب ساخت داخل رونمایی می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین از رونمایی اولین شناور مین‌روب نیروی دریایی در آذرماه امسال خبر داد و عنوان کرد: این شناور ظرفیت جدیدی برای مقابله با تهدیدات از جنس مین در دریا و سواحل است.

اولین ناوبندر ایران با نام خلیج فارس در آذرماه به آب انداخته می‌شود

امیردریادار خانزادی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا اولین ناوبندر جمهوری اسلامی ایران که قابلیت حمل بالگرد و پهپاد و مجموعه‌ای از ظرفیت‌های موشکی و تسلیحاتی را به همراه دارد، در آذرماه امسال به آب بیاندازیم.

وی افزود: این ناوبندر با نام «خلیج فارس» با یک بار سوخت‌گیری قابلیت 3 بار دور زدن دور کره زمین را دارد که می‌تواند برای مدت‌های طولانی در اقیانوس‌ها باقی بماند و یک پایداری دفاعی و امنیتی در منطقه خلق خواهد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: این تجهیزات به نفع برقراری امنیت در دریا برای کشورهای منطقه و جهان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    12 2
    درود بر ارتش و سپاه.
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    17 2
    ان شا الله با رآکتور هسته ای و توربو ژنراتور برای ناوبندر خلیج فارس
  • فارسی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    12 2
    ناوبندر چیه؟ من نفهمیدم چی هست. اگه ممکنه توضیح بدید. متشکرم
    • سرباز IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      8 2
      شبیه ناو خارک اما پیشرفته تر
  • خدا IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 1
    درودبرارتش
  • علی خدایی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    5 0
    دستان توانمند ارتش قهرمان سپاه قهرمان نیرو های انتظامی و امنیتی و بسیج و کل عزیزانمان را میبوسیم خدا قوت و سلامت و موفق و پیشرفت های روز افزون
  • علی خدایی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 0
    ناو های ایران باید با رانش هسته ای باشد تا مداومت کارایی بیتشری داشته باشد در زیر درایی ها مون و ناو های جنگی مون و ناو های با تناز بالا بسازیم
  • امیر IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    دوستان ناوبندر ناوه لجستیکی هستش یعنی تدارکاتی که شامل تسلیحات ،موادغذایی و...برای ناوگروه که شامل ناوشکن یا ناو هستش رو حمل میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس