کد خبر 1126912
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
حسین شریعتمداری نمایه

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به خواسته هایس دشمنان که از سوی برخی افراد و جریانات سیاسی مطرح می شود، نوشت: آیا وقت آن نرسیده است که موش‌ها را از انبار گندم نظام بیرون کنیم؟

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری در یادداشتی  در روزنامه کیهان نوشت:

  ۱- ژنرال فرانسیسکو فرانکو، دیکتاتور خونریز اسپانیا که ۳۶ سال (۱۹۳۹ تا ۱۹۷۵) حاکم مطلق‌العنان این کشور بود، هنگامی که قصد حمله به مادرید و برچیدن بساط جمهوری را داشت، به فرمانده سپاه خود دستور داد نامه‌ای خطاب به جمهوری‌خواهانی که شهر مادرید را در اختیار داشتند، بنویسد و او خطاب به آنان نوشت؛ «من با چهار ستون سرباز و تجهیزات از شرق و غرب و شمال و جنوب به سوی شهر در حرکتم، اما شما فقط روی این چهار ستون حساب نکنید بلکه ستون دیگری هم داریم که در داخل شهر و حتی در میان جمع شما هستند که برای ما فعالیت می‌کنند! آنها

«ستون پنجم» ما هستند. اگر از چهار ستون اعزامی واهمه ندارید از این ستون پنجم بترسید که در تمام امور و شئون شما «نفوذ» دارند و راه ورود چهار ستون را به داخل شهر هموار می‌کنند.»!  اصطلاح «ستون‌پنجم» از همان هنگام وارد فرهنگ سیاسی شد و به افراد و یا جریانات و احزابی گفته می‌شود که تابلوی خودی دارند ولی شناسنامه‌شان به نام دشمن مُهر خورده و در پوشش نیروهای خودی اهداف دیکته شده دشمن را دنبال می‌کنند.

وقتی سپاه فرانکو به مادرید رسید، مردم آماده تسلیم بودند چرا که ستون پنجم از مدت‌ها قبل، ماموریت خود را به اجرا درآورده بود. آنها با نفوذ در حکومت وقت دست به کارشکنی زده، عرصه زندگی را بر مردم تنگ و تلخ کرده بودند و درحالی که خود عامل آن پلشتی‌ها و ناهنجاری‌ها بودند، همه مشکلات را به نظام موجود نسبت داده و راه نجات را در پذیرش حاکمیت ژنرال فرانکو آدرس می‌دادند! و اینگونه بود که زمینه ورود بی‌دردسر ژنرال فرانکو و دیکتاتوری خونریز وی برای ۳۶ سال متوالی -‌تا هنگام مرگ او- را فراهم آوردند.

۲- در تاریخ باستان آمده است که وقتی چینی‌ها از حملات پی‌درپی دشمنان به تنگ آمده بودند، دیوار عظیم چین را ساختند و بر این باور بودند که هیچ دشمنی توان بالا رفتن از آن دیوار بلند و ورود به شهر را ندارد و اشتباه نمی‌کردند. اما چین طی صد سال بعد از ساخت آن دیوار بلند و مستحکم، سه بار از سوی دشمنان مورد حمله قرار گرفت و در هر سه بار سپاهیان دشمن توانسته بودند به شهر وارد شوند! نه اینکه از دیوار چین بالا رفته باشند! دیوار، بلندتر و مستحکم‌تر از آن بود که قابل عبور باشد. دشمن با استفاده از خیانت نگهبانان و پرداخت رشوه به آنان توانسته بود از دروازه‌ها وارد شود و...!

۳- در کلام خدا درباره منافقانی که به لباس دوست درآمده و چهره پنهان کرده‌اند، آمده است: «وَ لَوْ نَشاءُ لَأَرَیْناکَهُمْ فَلَعَرَفْتَهُمْ بِسیماهُمْ وَ لَتَعْرِفَنَّهُمْ فی لَحْنِ الْقَوْلِ... {ای پیامبر} ‪ اگر ما بخواهیم آنها را به تو نشان میدهیم تا آنان را با قیافه‌هایشان بشناسی، هرچند آنها را از طرز  سخنانشان خواهی شناخت‬.

و از امیرالمومنین علیه‌السلام است که «ما اضمر احد شیئا الاّ ظهر فی فلتات لسانه و صَفَحَاتِ وجهه... هیچ‌کس چیزی را در دل پنهان نمی‌کند مگر آنکه در گفته‌هایش آشکار می‌شود».

حالا نگاهی به خواسته‌های رسماً و علناً اعلام شده دشمنان اسلام و انقلاب بیندازید و خواسته آنها را با آنچه برخی از افراد و جریانات سیاسی بر زبان و قلم دارند مقایسه کنید. اگر احتیاط کنیم و نگوییم در تمامی موارد، به یقین در بسیاری از موارد، زبان و قلم و گاهی علاوه ‌بر زبان و قلم، قدم آنان را هم با دشمنان تابلودار نظام و مخصوصاً با آمریکا و متحدان غربی و عبری و عربی آنها همسو می‌بینید. آمریکا برای دیکته کردن خواسته‌های خود در پوشش مذاکره، خودش را به در و دیوار می‌زند و جماعت یاد شده چپ می‌روند و راست می‌نشینند و از ضرورت مذاکره با آمریکا سخن می‌گویند! دشمن از موشک‌های دوربُرد و نقطه‌زن ما به وحشت افتاده و جرأت تعرض ندارد، جریان مورد اشاره اصرار دارد که موشک‌ها به چه دردمان می‌خورد؟! وقتی فلان جاسوس بازداشت می‌شود، جیغ بنفش می‌کشند که جرمی مرتکب نشده است! و...

آیا وقت آن نرسیده است که موش‌ها را از انبار گندم نظام بیرون کنیم؟ به قول ملای رومی:

اول ‌ای جان دفع شرّ موش کن

بعد از آن در جمع گندم کوش کن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    23 14
    این موش ها در همه جا هستند پس خودی و ناخودی نبینید!
    • مجید دلبندم IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 0
      این حرفها توهم است . جنابشان فرمودند سریال گاندو دروغ بود
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      1 0
      قطار معروف داره همه واگنهایش خالی میشود.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    33 6
    اول ‌ای جان دفع شرّ موش کن تاجزاده توی آب جوش کن !!!
    • سید حبیب IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
      0 0
      تاجزاده ها و حجاریانها رو در آب جوش کند متاسفانه صدها تاجزاده و حجاریان نفوذی توی کشور ما به راحتی در حال تخریب نظامند
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    36 3
    علاوه براینکه این موشهای کثیف وآلوده کننده را باید زودتر از امبار گندم نظام باید بیرون بشوند باید سوزانده شوند تا به به مزارع گندم مردم حمله نکنند
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    32 8
    چندسالی هم تعلل کردیم که توانستند برجام خسارت محض را با هزینه های گزاف بر مردم و کشور تحمیل کنند
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    35 6
    حاج حسین عزیز انصافا انبار گندم رو خوب اومدی ! یاد رانت واردات گندم توسط یکی از به اصطلاح تئوریسین های اصلاحات افتادم که به دست همین دولت به وی اعطا شده ! اصلاح طلبا یکی یکی دارن از رانتهای متعدد این دولت استفاده می کنن و بعد می خوان خودشونو از دولت دوازدهم و انتقادهای مردم از عملکرد این دولت دور نگه دارن ! شتر در خواب بیند پنبه دانه... ! مردم دیگه این دفعه فریب شبکه های انبوه مجازی اصلاح طلبارو نمی خورن.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    29 3
    لعنت خدا بر منافقانی که به هر شکلی دنبال ضربه زدن به کشور و انقلاب هشتند منافقین مسلح که فرار را بر قرار ترجیح دادند حالا نوبت منافقین اصلاح طلب است که بایستی به اشد مجازات برسند زیرا از منافقین مسلح بدترند آنها موضع خود را آشکار کردند اما این از خدا بیخبران دم از انقلاب می زنند اما به بهانه های مختلف ضربه به انقلاب می زنند
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    دیگه گربه ی قصه عبید زاکانی در دفع این موشها کارگر نیست ! ، این موش های موذی و چاق و چله را که در طی این سالها پوستین عوض کرده و دست طلحه و زبیر و اشعث و امرعاص و امثالهم را از پشت بسته اند ، با یستی با تله موش ،,مرگ موش ، سمپاشی و ... ، پاکسازی کرد؛ ولی این موش ها در طی این سالها ی متمادی انبان و شهر و ... را از فضله های خود آلوده کرده اند و بایستی این فضله موشها را هم پاکسازی کرد ،چرا که یک دانه فضله موش یک دیگ پلو را نجس می کند!. این فضله موش ها عبارتند از همان آقا زاده های کذایی و نفوذی ها ، آفتاب پرستها ،پول پرستها شهوت پرستها ، منافقین ، خائنين در لباس خادم ، حقوق بگیرهای وظیفه نشناس و... الخ .
  • DE ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    آمریکا برای دیکته کردن خواسته‌های خود در پوشش مذاکره، خودش را به در و دیوار می‌زند و جماعت یاد شده چپ می‌روند و راست می‌نشینند و از ضرورت مذاکره با آمریکا سخن می‌گویند! دشمن از موشک‌های دوربُرد و نقطه‌زن ما به وحشت افتاده و جرأت تعرض ندارد، جریان مورد اشاره اصرار دارد که موشک‌ها به چه دردمان می‌خورد؟! وقتی فلان جاسوس بازداشت می‌شود، جیغ بنفش می‌کشند که جرمی مرتکب نشده است! و...
  • غفوری آرونی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    11 4
    الحق که عالی است . قلمش پایدار و همچنان در مسیر انقلاب باد انشاءالله از مشرق عزیز هم خیلی ممنون . کاش عکس دیگری از استاد کار می کردید . عزت همه بر و بچه های حزب اللهی زیاد .
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    خودت یکی! اگر هیزم فتنه ای بیارن کبریتشو تو میزنی
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 12
    قشنگ بود اکثر انقلاب ها کمک ستون پنجم بوده اند. ولی چرا ملای رومی گفتید ؟!!! یعنی طرف را ایرانی بودن دادید به رومی ها ؟
  • US ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    اگه قرار به بیرون کردن باشه این مردم هستن که باید انگل ها رو از حکومت بیرون کنن
  • محمدایوب IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 1
    درود برشرفت حاج حسین. اگه اقا اجازه بده این موشها را از بقل زنهایشان دررختخواب بیرون کشیده چنان اتشی میزنیم که اتش به خرمن اربابان امریکاییشان هم بیافتد. افسوس ما مانند انها حرام لقمه نیستیم. قدمی از مولایمان جلو نمیگذاریم.
  • محمدایوب IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    انشاالله سلامت باشی حاج حسین بیخود نیست اینها مثل سگ. بلانسبت سگ چون او با وفاست. از تومیترسند. این موشها بدانند اگه مولی اجازه دهد. مانند ان موقع که دولت ومجلس دستشان بود وامریکا تدارکات چیشان ونوکران خارجی امریکا دستیارشان وفکر کردند کار تمام است. اما مولی فرمود. اینبار مثل گذشته نیست. مانند کربلا برخورد میکنیم. حال این موشها بدانند. اگر. دردولت نفوذ کردند وروزگار مردم راسیاه کرده اند. دیر یازود لانه موشها رابرسرشان خراب میکنیم
  • دیده بان IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    شناختن خط نفاق انصافا سخت است و به راحتی هم نمی شود انگشت اتهام به سوی کسی گرفت و او را منافق خواند. اما شاخص هایی هست که خیلی به انسان کمک می کند برای منافق شناسی. یکی اینکه طرف سطح زندگی اش با سخنانش چقدر تفاوت دارد. مثلا کسی که در خانه ای چند صد میلیاردی نشسته و دم از خدمت به فقرا و محتاجان می زند. کسی که به شدت شیفته ی قدرت و شهرت است و دم از سادگی و گمنامی می زند. و بسیاری از تضادهای رفتاری و گفتاری. اما یک شاخصه ی بسیار مهم هم هست و آن حمله به ستون خیمه ی نظام است. کاری که دشمن خارجی توانش را ندارد اما منافق به راحتی شمشیرش را بر عمود این خیمه می کوبد. حالا پیدا کنید منافق را.
  • علی کوثری IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    حاج حسین حرف آخر را زد ، حالا نوبت نهادهای متولی آمیت آفرین این ملت مظلوم در ریشه کنی عوامل فتنه و نفوذ هستند از ترکمنچای مذاکرات الجزایر بهزاد نبوی تا غارتگری های حسین فریدون ها و ...... بسم الله ، لاتخافو ولاتحزن ، معی ربی ، نگذاریم تاریخ مظلومیت مولایمان تکرار شود ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس