عجیب اما واقعی؛ ورامین با یک لشکر کرونایی به مصاف سپاهان رفت!

تیم والیبال شهرداری ورامین در شرایطی روز گذشته به مصاف سپاهان رفت که بیش از ۱۰ نفر از آنها به کرونا مبتلا بودند.

به گزارش مشرق، تیم های والیبال شهرداری ورامین و سپاهان اصفهان روز گذشته در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر ۲ اصفهانی ها همراه بود.

پیش از مسابقه وارمینی ها به فدراسیون والیبال اعلام کردند که چند نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شده اند و خواهان لغو یا تعویق این مسابقه شدند، اما فدراسیون والیبال اعلام کرد که آزمایش ها در مرکزی که مورد تایید وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد صورت بگیرد و در غیر اینصورت جواب آزمایش ها مورد تایید نیست.

این اظهار نظر موجب شد تا ورامینی ها هم تمکین کنند و با نفرات اصلی خود مقابل سپاهان قرار بگیرند اما در پایان این مسابقه جمال اردستانی، سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین اظهار داشت: بر اساس پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت و فدراسیون والیبال تیم‌های ورزشی هر ۱۰ روز یک بار باید تست کرونا را انجام دهند و این آزمایشات ۶ مهر قبل از مصاف با تیم سیرجان انجام شده بود.

 گفته می شود جواب آزمایش ۵ نفر از بازیکنان شنبه شب مثبت اعلام شد و سایر نفرات هم بعد از بازی با سپاهان متوجه مثبت شدن جواب آزمایش های خود شدند. به این ترتیب تست ۱۳ بازیکن و ۸ نفر از اعضای کادرفنی تیم والیبال شهرداری ورامین مثبت اعلام شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    2 0
    احمق ها.
  • ستاره IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 1
    من پرسپولیسی از آقای نوید کیا به خاطر احترام به تیم برادر خوانده اش پرسپولیس مردم سپاسگزاری و کمال قدردانی میکنم. آرامش رمز موفقیت سپاهاناصفهان است. واقعا جلو کاشیما حق پرسپولیس خورده شد فیلم بازی را ببینید. گل اولشان خطا گل دومشان آفساید ونگرفتن پنالتی در دقایق اولیه بازی روی علیپور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس