کد خبر 1126812
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
کُری هافبک تیم ملی عراق برای ایران/ امیدوارم ما و بحرین صعود کنیم

هافبک تیم ملی فوتبال عراق که سابقه بازی در لیگ ایران را هم دارد، اظهارامیدواری کرد که عراق به همراه بحرین از گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش مشرق، همام طارق بازیکن تیم ملی فوتبال عراق در گفت‌وگو با سایت فیفا اظهار داشت: هدف ما صعود به جام جهانی است. این چیزی است که ما می خواهیم. عراق کشور بزرگی است و مردمش سزاوار فداکاری ما هستند. ما روی مسابقات انتخابی جام جهانی تمرکز می کنیم.

وی افزود: تیم عراق صدرنشین گروه سوم انتخابی جام جهانی است و سه مسابقه با ۹ امتیاز پیش رو داریم. هدف ما پیروزی در تمام بازی‌هاست. می‌خواهیم به مرحله نهایی صعود کنیم و پس از مدتها غیبت در جام جهانی از سال ۱۹۸۶ مکزیک، در این رقابت‌ها بازی کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال عراق که سابقه بازی در تیم استقلال ایران را هم دارد، درباره دیگر تیم‌های این گروه از جمله بحرین و ایران گفت: بحرین در دو سال گذشته پیشرفت زیادی کرده است و فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد. ما در بازی رفت و برگشت با بحرین مساوی شدیم که این نتیجه عادلانه بود. امیدوارم آنها همراه با ما به مرحله بعد صعود کنند؛ چرا که نه.

طارق تأکید کرد: ایران هم یکی از گزینه های صعود به جام جهانی است. دیدار ما با این تیم شبیه به فینال بود. بازی رفت با ایران یک مسابقه قدرتمند و هیجان‌انگیز بود که تلاش زیادی کردیم و گلِ دقایق پایانی پاداش به بازیکنان ما بود. آن مسابقه یک بازی شش امتیازی بود که در آن پیروز شدیم.

هافبک تیم ملی عراق یادآور شد: می‌دانیم ایران قبل از بازی با عراق سه مسابقه دارد و تمام تلاشش را برای کسب ۹ امتیاز انجام می دهد. برای این امر آماده هستیم و می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    6 0
    اونی که با ما در افتاد ور افتاد
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 1
    آرزوی راهیابی بحرین به جام حهانی را داره.
  • محمد GB ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 0
    ساکت باش بابا
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    4 1
    بحرین کجاش قدرتمند بود قربون اون پنالتی باید بره که زدند و گل شد بعد از گل فیلم ها در زمین بازی نکردند که ببینی به خاطر یک خطای کوچیک پنج دقیقه وقت تلف میکردند
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 0
    باز یه بازی شانسی بردن. مگه معجزه بشه که عراق بخواد بره جام جهانی خخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس