کد خبر 1126621
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کلوپ: تاریخ سازی کردیم/ کدام تیم دنبال دریافت 7 گل است؟

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از شکست سنگین مقابل آستون ویلا ابراز تاسف کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته لیورپول با نتیجه عجیبی مغلوب آستون ویلا شد. قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس ۷ بر ۲ از ویلایی ها شکست خورد.

یورگن کلوپ بعد از باخت سنگین تیمش از دلایل شکست گفت. وی اظهار داشت: به دلایل متعددی آستون ویلا خیلی خوب بازی کرد و ما را به جایی آورد که مرتکب اشتباهات متعددی شویم.

وی افزود: بازی مطابق سناریویی مشخص پیش رفت. قبلا چنین گل هایی را دریافت کرده بودیم؛ هرچند چنین باختی نداشتیم. واکنشی به موقع داشتیم؛ نه این که سر رشته کار از دست دهیم.

بیشتر بخوانید:

لیورپول- یونایتد؛ شانه به شانه تحقیر می شویم!

کلوپ گفت: از نظر خلاقیت در یک سوم آخر خوب بودیم. هرچند نتوانستیم گل بزنیم. هر بار که آستون ویلا توپ را گرفت، فوری حمله کرد و باعث شد تا حرکت نکنیم. ما هم موقعیت های خوبی داشتیم اما آن موقعیت ها به گل نرسیدند.

مربی آلمانی عنوان کرد: امروز هر آنچه که در یک بازی فوتبال ممکن است رخ ندهند، انجام دادیم اما نتوانستیم. واقعا کدام تیم هست که بخواهد ۷ بر ۲ شکست بخورد؟ چند سال قبل می گفتیم می خواهیم تاریخ سازی کنیم اما امروز به این شکل تاریخ سازی شد. تاریخ ساز شد اما ما شکست سنگینی را متحمل شدیم.

در مصاف شب گذشته واتکینس ۴، ۲۲ ، ۳۹، جک گریلیش ۶۶ ، ۷۵ ، مک گین ۳۵ و بارکلی ۵۵ برای ویلایی ها گل زدند. محمد صلاح نیز در دقایق ۳۳ و ۶۰ زننده گل برای لیورپول بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس