کد خبر 1126606
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
قاتل

پرونده مرد زندانی که برادرزنش و همسر او را به قتل رسانده و به‌ قصاص محکوم شده بود با اجرای حکم وی در ندامتگاه مرکزی کرج بسته شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از خرداد سال 97 به‌ دنبال کشف جسد زن جوانی به‌ نام رؤیا در خانه خواهر شوهرش در کرج آغاز شد.

وقتی بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حضور یافت خواهر شوهر مقتول گفت: من خانه نبودم وقتی رسیدم با جسد رؤیا روبه‌رو شدم شوکه شدم  و نمی‌دانم او در خانه ما چه می‌کرده و چرا مرده است؟ با دستور انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی علت مرگ این زن خفگی اعلام شد اما کارشناسان دریافتند قبل از قتل به زن جوان تعرض شده است.

بیشتر بخوانید:

مرد خیاط زنش را کور کرد

 در حالی که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت کارآگاهان جسد شوهر مقتول را نیز در بیابان‌های اطراف هشتگرد پیدا کردند. فرهاد32ساله در اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و جسدش در 20 کیلومتری هشتگرد رها شده بود.

پلیس برای افشای راز قتل این زن و شوهر تحقیقات جنایی را آغاز کرد و با کنترل خط تلفن همراه مقتولان دریافت خواهر شوهر رؤیا شب قبل از قتل به او پیامک داده و خواسته تا فردا به خانه‌اش رفته و با هم به خرید بروند.بدین ترتیب کارآگاهان به بازجویی از «پروین» خواهر شوهر مقتول پرداختند اما زن جوان از ارسال چنین پیامکی اظهار بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد اصلاً چنین پیامکی به زن برادر خود ارسال نکرده است. او احتمال داد شوهرش این پیامک را زمانی که گوشی وی در اختیارش بوده ارسال کرده باشد.

مسعود، داماد خانواده خیلی زود تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر اطلاع از قتل‌ها شد، با این حال پلیس که به وی ظنین بود به بازجویی ادامه داد تا اینکه لب به اعتراف گشود.

 متهم در شرح ماجرا گفت: من از رؤیا خوشم می‌آمد. وقتی همسرم گوشی‌اش را به من داده بود تا برنامه برایش نصب کنم از فرصت استفاده کردم و با گوشی اش پیامکی برای همسر برادرش فرستادم و از او خواستم به خانه ما بیاید تا برای خرید به بازار برویم او هم قبول کرد. من سر ساعت مقرر همسرم را از خانه بیرون فرستادم و بعد خودم منتظر رؤیا ماندم. شوهرش او را به خانه ما رساند و رفت. وقتی رؤیا وارد خانه شد از پشت او را گرفتم و  نقشه شیطانی‌ام را اجرا کردم، بعد هم از ترس او را خفه کردم، چون می‌دانستم برادر زنم به ماجرا مشکوک می‌شود به او تلفن کردم و گفتم من در هشتگرد هستم و خودرویم خراب شده و نیاز به کمک دارم و او را با این نقشه به 20 کیلومتری هشتگرد کشاندم و همانجا او را کشتم، بعد به خانه برگشتم تا جسد رؤیا را به بیرون منتقل کنم که متوجه شدم همسرم به خانه آمده و با دیدن جسد به پلیس خبر داده است.

در دادگاه چه گذشت؟

این متهم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر فیروزه‌ای و با حضور قاضی قیومی مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستاد. قضات در دو جلسه جداگانه به اتهام قتل و تجاوز وی که البته جلسه دوم غیرعلنی برگزار شد رسیدگی کردند. در جلسه اول اولیای دم هر دو مقتول خواستار قصاص متهم شدند، سپس متهم پشت میز محاکمه ایستاد و در حالی که اتهام خود را قبول داشت، گفت: من اتهام‌هایم را قبول دارم، اما دچار وسوسه شدم و به‌ خاطر یک هوس دو نفر را کشتم. من پنج سال بود که ازدواج کرده بودم، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که این فکر پلید به‌جانم افتاد؛ هیچ دفاعی ندارم و خودم را مستحق مرگ می‌دانم. پس‌از پایان اظهارات متهم، قضات دادگاه ختم جلسه را اعلام کردند. هیأت قضایی پس‌از پایان جلسه دادگاه برای صدور حکم وارد شورشدند و متهم را به اتهام دو فقره قتل عمد به دو بارقصاص و به اتهام تعرض به اعدام محکوم کردند.

این مرد جنایتکار سرانجام سحرگاه دیروز با حضور قاضی نریمانی رئیس شعبه ششم اجرای احکام استان البرز و مسئولان زندان و اولیای دم به دار مجازات آویخته شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    34 0
    خدا لعنتش کنه!
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    47 0
    درود خدا برشما جناب قاضی ودستت بی بلا.. این مفسدین هرچه شرشون ازسرجامعه کنده بشود..جرم وجنایات وفساد کم ترودرس عبرتی برای امثال این ها میشود انسان این قدر بی شرم وپست حتی اولیا دم ببخشند حقشان اعدام است//
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    24 0
    ای ........ نامرد.
  • جواد IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    29 0
    خدای من آدم چی میشنوه برای یه لحظه هوس رانی دو نفر ب قتل رسانده
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    14 0
    این رو باید قطعه قطعه کنن و خوارک خوک ها کنن حیوان شیطان صفت
  • ho3ein021 IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    10 0
    دوتا خانواده رو به عزا نشوند که دچار وسوسه شده
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    13 2
    فضای رها شده‌ی مجازی و طغیان شهوت در جامعه. چه وقت یقه سیاسیون رو خواهند گرفت؟
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    16 0
    خدایا ما را به حال خودمان وامگذار
  • مهران IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    10 1
    حتا در عصر حجر هم که انسانها تربیت و فرهنگ درستی نداشتند چنین جنایتی بعید به نظر میرسد چه به قرن ۲۱ ام . .
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      2 1
      داستان هابیل و قابیل رو نشنیدی؟
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    2 0
    و آنان که نماز را فروگذاردند و از هوای نفس پیروی کردند ببین به چه برمیگردد. برای این آدم به بدترین شکل ممکن برگشت.
  • مهماندار هواپیما IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    1 1
    ببخشیدش چون فقط 2 نفر کشته اون هم از روی عمد نبوده چون سلبریتی ها ناراحت میشن
  • جناب IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    4 0
    خدایا پناه میبرم برتو از شرشیطان لعنت خدا برشیطان وبراین ادمکش نامرد خدا لعنش کنه
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    4 0
    چی میشه آدم ها به این نقطه از پلیدی میرسند ؟ خدایا ما را از شر پلیدی ها حفظ کن
  • تلخ IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    2 0
    الان سلبریتیها و رسانه های استکباری مینویسن چرا اعدامش کردید؟ چشمهایش زیبا بود. پدر و مادر داشت . زن داشت . گناه داشت . جمهوری اسلامی ظالم است . تازه این بیچاره رو تو تظاهرات سال 98 گرفتن . و یک زندانی سیاسی بود. فقط مهراب قاسمخانی حق داره دزد موبایل دخترشو سر ببره. والسلام!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس