رفیعی: پرسپولیس می‌تواند برای شکستن رای آل‌کثیر اقدام کند/ النصر می‌خواهد از بند انضباطی سوءاستفاده کند

باشگاه پرسپولیس پیش از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا ماموریت مهمی را باید به سرانجام برساند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست تیم النصر عربستان در ضربات پنالتی، راهی فینال این دوره از رقابت‌ها شود تا شانس خود را برای قهرمانی در این مسابقات امتحان کند.

یکی از مسائلی که از دیروز نقل محافل ورزشی شده و با واکنش تند فوتبالدوستان ایران و باشگاه پرسپولیس همراه شد، محرومیت ۶ ماهه و جریمه ۱۰ هزار دلاری عیسی آل‌کثیر، مهاجم سرخپوشان بود. کمیته انضباطی AFC سه ساعت پیش از برگزاری بازی پرسپولیس و النصر در اقدامی عجیب، آل‌کثیر را به خاطر شادی گلش در بازی با تیم‌های الشارجه و پاختاکور جریمه و محروم کرد تا شوک بزرگی قبل از یک بازی مهم به سرخپوشان وارد شود.

با این حال، پرسپولیس موفق شد با نمایش درخشان خود در بازی با النصر این تیم را شکست دهد و راهی فینال شود. به همین دلیل، از حالا وظیفه باشگاه پرسپولیس این است که در این فاصله ۲ ماهه تا فینال، پروسه اعتراض و بازگرداندن رای محرومیت آل‌کثیر را پیگیری کند تا بتواند مجوز بازی این مهره تاثیرگذار خود را بگیرد تا هم عیسی بتواند در لیگ برتر برای تیمش به میدان برود و هم در فینال آسیا.

گفتنی است؛ حریف پرسپولیس در فینال هنوز مشخص نیست و باید منتظر بازی‌های تیم‌های شرق آسیا باشیم تا چهره دیگر تیم فینالیست مشخص شود. دیدار نهایی این فصل لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۹ آذر ۹۹ برگزار می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    اینقدر فدراسیون بی عرضه داریم که هیچ کاری نمیتونه بکنه
  • پرسپولیسی منصف IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    به نظر این نوع خوشحالی کردن هم خیلی جالب نیست ما هم قبلاً فکر میکردیم که واقعاً کسی را مسخره میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس