کد خبر 1126391
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
شادی مردم پس از صعود پرسپولیس به فینال آسیا - همدان

بازیکنان پرسپولیس بعد از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برخلاف مدیریت باشگاه از شرایط نابسامان مالی این باشگاه سخن می‌گویند.

به گزارش مشرق، فوتبالدوستان  ایرانی و بخصوص هواداران پرسپولیس به بازیکنان و تیم محبوب‌شان بخاطرپیروزی غرور آمیز مقابل النصر عربستان افتخار می‌کنند و بازتاب این موفقیت بزرگ در اکثر رسانه‌های ورزشی غرب آسیا به خوبی دیده می‌شود اما از تیم پرسپولیس خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد!

بیشتر بخوانید:

۴۰۸ روز با پرسپولیس؛ یک جام قطعی، یک جام احتمالی و یک حذف تلخ

هنوز هواپیمای کاروان پرسپولیس از قطر به ایران نرسیده زمزمه‌های بی‌پولی و ناراحتی بازیکنان از وضعیت مالی نابسامان یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های آسیا به گوش می‌رسد. شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس در ویدئویی که ظاهرا در فرودگاه دوحه ضبط و منتشر شده از شرایط وخیم مالی باشگاه سخن می‌گوید و در این ویدئو جلال حسینی کاپیتان و کمال کامیابی‌نیا  و سیامک نعمتی دیگر بازیکنان تیم هم حرف‌های خلیل‌زاده را تایید می‌کنند که فقط به خاطر هواداران در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند وگرنه از شرایط تیم به هیچ عنوان رضایت ندارند.

ببینید:

فیلم/ واکنش تند بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه دوحه به صحبت‌های شب گذشته رسول‌پناه

در این ویدئو  بازیکنان پرسپولیس از مصاحبه‌های رنگارنگ سرپرست باشگاه به طور تلویحی گلایه می‌کنند و می‌گویند در رسانه‌ها و فضای مجازی می‌گویند همه چیز عالی است اما اصلا اینگونه نیست. بازیکنان پرسپولیس شرایط مالی باشگاه را افتضاح عنوان می‌کنند و این حرف‌ها ۱۸۰ درجه با صحبت‌های رسول‌پناه فرق دارد. صحبت‌هایی که بازیکنان پرسپولیس ‌آن را مصاحبه‌های گل و بلبلی می‌نامند.

به نظر می رسد آرامشی که در پرسپولیس شاهدیم آرامشی قبل از طوفان است و این باشگاه محبوب هم اتش زیر خاکستر است و تا ساعاتی دیگر که کاروان پرسپولیس به تهران برسد شاید شعله‌هایی از این آتش و نشانه‌هایی از طوفان حواشی در سرزمین سرخ‌ها را ببینیم و بشنویم! 

بیشتر بخوانید:

ایران در نقشه کنفدراسیون فوتبال آسیا کجاست؟/ اِشغال بیهوده صندلی‌ها در AFC

اکنون که خیلی از مسئولان و مدیران ارشد وزارت ورزش برای استقبال از پرسپولیس قهرمان به فرودگاه می‌روند خوب است در راه فرودگاه به این مساله هم فکر کنند که چطور باید این بحران را مدیریت کرد!؟ وضعیتی مدیریتی پرسپولیس در این سال‌ها دستکمی از استقلال نداشته اما نتایج خوب تیم باعث شده که اوضاع در این تیم آرام به نظر برسد. بازیکنان فاتح پرسپولیس اکنون به دنبال حق و حقوق خود هستند. آنها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا از جان مایه گذاشتند و اکنون خواسته برحقی دارند که آن هم پرداخت حق و حقوق قانونی‌شان است. 

بیشتر بخوانید:

بازتاب موفقیت بزرگ پرسپولیس در رویترز

به هر حال تابستان ۱۳۹۹ هم گذشت و خبری از خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نشد آن هم در حالیکه در ۶ ماهه اول سال مدام وزیر و معاون وزیر و سایر مسئولان وزارت ورزش مصاحبه‌ می‌کردند و از خصوصی سازی دو باشگاه سخن می‌گفتند ولی اکنون شرایط استقلال را می‌توانید به فاصله کمتر از یک ماه به آغاز لیگ برتر ببینید که حتی سرمربی هم ندارد و باشگاه نیز در تصدی دولت و وزارت ورزش است! پرسپولیس هم با فرود کاروان پیروز پرسپولیس شاید وارد حواشی گوناگون و رنگارنگی شود که مهم‌ترین عاملش بی‌پولی و عدم پرداخت به موقع دستمزد بازیکنان است! بازیکنانی که با فینالیست شدن در آسیا میلیاردها تومان پول و ارز آوری برای کشور کرده‌اند اما بخاطر تحریم‌های ظالمانه علیه مردم و کشور ایران این میلیاردرها باید زاغه نشین باشند و شاید حتی نتوانند به موقع جایزه حضور در فینال را هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرند!

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    خبر آمد ، خبری در راه است
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    خبری آمد، خبری در راه است
  • علی IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 3
    شجاع خلیل زاده با اینکه بازیکن خوبی هست اما جدا بشه خیلی بهتره برای پرسپولیس
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      0 0
      کیسه بسه داری به خودت آسیب میزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس