ترامپ نمایه

برخی کاربران فضای مجازی می‌گویند که ویدئوی منتشر شده از رئیس‌جمهور آمریکا از بیمارستان «والتر رید»، دستکاری شده و صحنه سرفه کردن او حذف شده با این هدف که به مردم القا شود حال وی خوب است.

به گزارش مشرق، بخشی از ویدئویی که دونالد ترامپ شنبه شب (به وقت محلی) از بیمارستان «والتر رید»، محل بستری خود بعد از ابتلا به کرونا منتشر کرده، کاربران شبکه‌های اجتماعی را به گمانه‌زنی درباره احتمال ویرایش این کلیپ و حذف صحنه سرفه ترامپ واداشته است.

بیشتر بخوانید:

جانسون: مطمئنم حال ترامپ خوب می‌شود

به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، در دقیقه یک و ۵ ثانیه این کلیپ، به نظر می‌رسد ترامپ به آرامی سکسکه می‌کند و شانه‌های او به بالا می‌پرد و صدایی شنیده می‌شود.

دانلود

در حالی که برخی معتقدند این حرکت و صدا تنها واکنش ترامپ برای خفه کردن یک سرفه یا  سکسه بوده، سایرین معتقدند این بخش از فیلم بریده و ویرایش شده تا سرفه‌ ترامپ حذف شود.

ببینید:

عکس/ گاف‌های ویدئو جدید ترامپ از بیمارستان

کسانی که با نرم‌افزارهای ویرایشی آشنایی دارند هم معتقدند این ویدئو با نرم‌افزاری که مخصوص برش مکث‌ها و لکنت‌های ناخواسته است، ادیت شده است.

«کریستوفر ایوانز» یکی از این کاربران که با ویرایش بوسیله نرم‌افزار آشنایی دارد، در این خصوص توییت کرد: ترامپ اینجا بعد از کلمه therapeutics (درمان) سرفه می‌کند و این صحنه با استفاده از نرم افزار «ادوبی پریمیر سی‌سی» برده شده است.

ببینید:

عکس/ حال‌وهوای طرفداران ترامپ

«کریستوفر اور» نویسنده‌ای که با نشریات آتلانتیک و فوربز همکاری می‌کند هم در تایید تحلیل او گفت: به طور مشخص اینجا بریده شده و این هیچ منطق دیگری غیر از این نمی‎تواند داشته باشد که آن‌ها می‌خواهند به مردم آمریکا تلقین کنند که او (ترامپ) سالم‌تر از آنچه که در واقعیت وجود دارد، است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ بمیرد تکلیف انتخابات چه خواهد شد؟

«اوا پولسون» متخصص آی‌تی هم گفت که آن‌ها در کار ویرایش خوب نیستند و بهتر است با چنین امکاناتی یک حرفه‌ای را در این زمینه به کار بگیرند.

با این حال عده‌ای هم می‌گویند چرا باید برای مخفی کردن سرفه ترامپ تلاش شود، وقتی سرفه یکی از شایع‌ترین علائم بیماری کووید-۱۹ است.

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه با انتشار پیام ویدئویی در صفحه توئیتر خود مدعی شد که حال وی خوب است و به زودی می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ در پیام ویدئویی: به زودی برمی‌گردم/ رهبر اکثریت سنا: حال ترامپ خوب است

ترامپ که از بیمارستان نظامی «والتر رید» با آمریکایی‌ها صحبت می‌کرد، در این پیام گفت: «به اینجا آمدم [چون] حالم چندان خوب نبود. الان بسیار احساس بهتری دارم. من باید برگردم... به گمانم به زودی برگردم و مشتاقم که کارزار [انتخاباتی] را به شکلی که شروع کردیم، به پایان برسانیم. البته نمی‌دانیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم چند روز آینده آزمون واقعی است و باید ببینیم در آن روزها چه اتفاقی می‌افتد».

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولاتِ بیماری رئیس جمهور آمریکا +عکس

روز جمعه، تست کرونای ترامپ و همسرش ملانیا، مثبت اعلام شد و پس از آن نیز گزارش‌هایی از ابتلای دستکم ۹ تن از کارکنان و خبرنگاران و نمایندگان کنگره که در کاخ سفید حضور داشتند نیز مورد تأیید قرار گرفت. بامداد شنبه نیز رسانه‌های آمریکایی از انتقال رئیس‌جمهور آمریکا به بیمارستان نظامی والتر رید خبر دادند و درمان وی در این بیمارستان آغاز شد.

ببینید:

عکس/ ترامپ در بیمارستان رویت شد

این در حالی است که اطلاع‌رسانی‌های دولت آمریکا درباره وضعیت جسمانی دونالد ترامپ حتی باعث اعتراض «مارکو روبیو» سناتور جمهوری‌خواه و هم حزبی رئیس‌جمهور از کاخ سفید شده، رسانه‌های خبری اظهارات رئیس‌جمهور و کاخ سفید را درباره بیماری او «متناقض» خوانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مستندساز آمریکایی: ترامپ در مورد ابتلا به کووید-۱۹ دروغ گفته است

شبکه «الجزیره انگلیسی» در این خصوص نوشت: «ترامپ و کاخ سفید درباره وضعیت (جسمانی) او گزارش‌های متناقض ارائه می‌دهند».

در گزارش الجزیره آمده است: «رئیس‌جمهور ایالات متحده بعد از انتقال و بستری شدن در بیمارستان، "احساس بهتری دارد" اما رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید می‌گوید که عوارض ترامپ "بسیار نگران‌کننده" است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    ما نفهمیدیم حالش خوبه وبده
  • يحيا IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    9 0
    برگرد باهات کار داريم. حيفه يه خوک در بيمارستان بميره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس