رسول پناه: آل‌کثیف ول کن پرسپولیس نیست/ با این وضع تحریم‌ها به دریافت پاداش خوشبین نیستم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آل‌کثیف ول‌کن نیست و می‌خواهد زهرش را به پرسپولیس بریزد.

به گزارش مشرق، مهدی رسول‌پناه در خصوص بازگشت پرسپولیس به ایران و استقبالی که از این تیم انجام خواهد شد، اظهار داشت: در ابتدا لازم است این برد شیرین و مقتدرانه را به همه مردم کشور تبریک بگویم. بازیکنان سرسخت ما جانانه جانفشانی کردند. یحیی گل‌محمدی و همکارانش در کادرفنی این حماسه را آفریدند که باعث شادی در ایران شد و پرچم سه‌رنگمان به اهتزاز درآمد. 

رسول‌پناه تصریح کرد: قرار است اعضای تیم امروز ساعت 2 از قطر بیایند. برای فرودگاه باید ببینیم کجا به ما جا می‌دهند. چون پرواز خارجی است، احتمالا به فرودگاه امام خمینی (ره) بیایند. از مسئولین هم می‌آیند. حق عزیزان است که از آنها قدردانی شود. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه النصر عنوان کرد: اینها قانونی نیست. شیطنت‌هایی است که ما آنها را رصد می‌کنیم. هم از داخل انجام می‌شود و هم از آنطرف، این آل‌کثیف ول‌کن نیست و می‌خواهد زهرش را به پرسپولیس بریزد. هجمه‌ای علیه پرسپولیس راه انداختند، اما خدای جای حق نشسته و پرسپولیس هم جواب محکمی به آنها داد. خدا با پرسپولیس بود و این تیم هم موفق شد. عده‌ای از داخل شانتاژ می‌کنند اما نباید این جشن و خوشحالی را از بین ببریم. 

بیشتر بخوانید:

پرتاب ۶ موشک سرخ به قلب ریاض/ مکر کنندگان آل سعود، تدبیر خدا را نادیده گرفتند

رسول پناه در مورد دریافت پاداش 2 میلیون دلاری برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک شادی به وجود آمده که فکر می‌کنند همین امروز صبح پول در حساب باشگاه است اما مگر فدراسیون فوتبال نزد فیفا پول ندارد؟ آیا می‌تواند آن را بگیرد؟ این پول حبس شده است. AFC اعلام کرده پاداش باید به حساب باشگاه بیاید. ما باید تا فینال صبر کنیم بعد از فینال پول واریز می‌شود. البته روند قانونی و اداری خودش را دارد. انتقال پول از AFC به باشگاه پرسپولیس خودش یک مساله است. من زیاد خوشبین نیستم. با این وضع تحریم‌ها امکانش صفر است. اما هر کاری از دستمان بربیاد انجام می‌دهیم تا بدهی‌ها و پول بازیکنان را پرداخت کنیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در 'گفت و گو با تهران ورزشی، در خصوص درخشش حامد لک که باعث شده کسی دیگر به بیرانوند فکر نکند اظهار داشت: ‌اولا برای بیرانوند، ترابی و علیپور که واقعا برای پرسپولیس زحمت کشیدند آرزوی موفقیت می‌کنم. آنها به عنوان لژیونر نماینده پرسپولیس هستند.

وی ادامه داد: وقتی حامد لک و عیسی آل کثیر را گرفتیم، چقدر مورد اتنقاد قرار گرفتم که چرا این بازیکنان را جذب کردید اما وقتی او را برای عقد قرارداد آوردم گفت من عاشق پرسپولیس هستم و پرسپولیس را دوست دارم. بحث پول نیست. همه آنها عاشق پرسپولیس هستند. اصلا هم قراردادهایشان بالا نیست. پیشنهادات زیادی داشتند اما گفتند ما به پول فکر نمی‌کنیم به عشق این لباس و پرسپولیس می‌آییم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ظرفیت پرسپولیس بالا است هر کس به این تیم بیاید انگیزه‌اش دو برابر می‌شود و الان می‌بینید که حامد لک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران و حتی دنیا شده است.

رسول پناه اضافه کرد: واقعا خوشحالم که مردم خوشحال هستند. در این اوضاع اقتصادی و کرونا باعث افتخار است که باعث شادی آنها شدیم. این نوع خدمت خودش یک عبادت است. خوشحالیم که شرمنده مردم نشدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    16 21
    واقعا که شمای مدیر عامل هستی که با بیشرمی از چنین الفاذی استفاده میکنی واستفاده از چنین کلمه ایی بر وزن ال کثیر مناسب نیست
    • صادق IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      11 6
      حرفت کاملا درسته فقط غلط املایی داری الفاذ ؟؟ ماذا فاذا؟ الفاظ
    • Roojaa IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      5 2
      ای نوکر بی جیره و مواجبِ آل کثیف!لااقل یه پولی از اربابانت بگیر تاکمی کلاس ادبیات شرکت کنی تا پس از این «علفاز » رو درست بنویسی،گفتن آل کثیف به خاطراینه که حساب مردم عربستان از این آل سعود،جداست .
    • حسینی FR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      1 0
      19 تمام آفرین. بیست بار از روی الفاظ بنویس
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    5 25
    نباید محرومیت بخشیده شه
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 25
    چقدر بی فکری آخه. اون از بی فکری آل کثیر، که خوب جوونه یکی باید بهش می گفت این هم از بی فکری مدیر عامل باشگاه. پروین هم همین بود ادبیاتش. دوره دبیرستان بودم اولش طرفدار پیروزی بودم اما به خاطر ادبیات زشت پروین از پیروزی بدم اومد و دیگه طرفدار هیچ تیمی نشدم
    • بنده خدا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      9 0
      من استقلالی بودم ولی از امروز توبه میکنم و به دامان پرسپلیس سرافراز می آیم تا یک پرسپلیسی باشم که بتوانم سرم را بالا نگهدارم. البته ادبیات امیر قلعه نویی هم بی تاثیر نبود.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    5 31
    حركت آل كثير بسيار بدبود
  • KR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    7 3
    منظورش ال سعوده میگه ال کثیف نه ال کثیر بازیکن خودش
  • ناشناس FR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    10 3
    شماها که نظر مخالف میدهید اینو بدونید حق به حق دار رسید رسانه‌های عربستانی رو نگاه کنید کاربران عربستانی خودشون اعتراف کردن که پول دستمزد یه بازیکن النصر برابر کل بازیکنان پرسپولیسه چرا باختیم ما قبل از بازی مهاجم اونا رو محروم کردیم داور پنالتی گرفت بعد اونا ۱۰نفره شدن بازم نتونستیم شکست شون بدیم اینا دقیقاً جملات کاربران عربستانی است حتی به بازیکنان النصر گفتن بی غیرت .حالا ما تو ایران کسانی رو داریم که دوست داشتن پرسپولیس ببازه منم به اونا میگم اجنبی
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 2
    پس خودتی
  • hadi IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 3
    واقعا چرا باید یک مسئول ما اینجوری حرف بزنه ، واژه‌ای که امروز برخی روزنامه‌های ورزشی داخلی هم استفاده کرده بودند. هرچقدر هم با اونا مشکل داشته باشیم و هر چقدر هم اونا بد باشند استفاده از این واژه‌ها فقط شخصیت خودمون رو نشون میده و از اونا چیزی کم نمی کنه.
  • علی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 2
    برد ایران رو تبریک میگم ولی آقای محترم قرارداد بازیکنان خیلی زیاده و این همه پول به بازیکنان دادن درست نیست اونهم در شرایطی که مردم اصلا امکانات ورزشی ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس