گودرزی

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تجمیع دسته‌جات و هیئات عزاداری، پیاده‌روی و حتی نصب موکب در جوار مرزها ممنوع بوده و تحت هیچ شرایطی تردد به سمت کشور عراق میسر نیست.

به گزارش مشرق، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرزهای ۴ گانه‌ ‌با کشور عراق‌ اظهار داشت: در سال جاری با توجه به فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا در جهان، پیاده روی اربعین که میلیون‌ها عاشق و دلداده را جذب خود می‌کند، برگزار نمی‌شود؛ این موضوع موجب اندوه مرزبانان نیز شده که توفیق خدمتگزاری به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) از آنها سلب شده است.

بیشتر بخوانید:

عزیمت موکب ها به عراق منتفی است

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: بنا بر اعلام ستاد اربعین کشور و همچنین اعلام رسمی کشور عراق، توصیه می‌کنیم مردم فهیم،‌ ولایی و مکتبی ایران اسلامی برای اربعین سالار شهیدان به مرزهای چهارگانه با کشور عراق مراجعه نکنند؛ چراکه کشور عراق پذیرای زائران در مرزهای خود نیست. 

وی ادامه داد: همه متأثر از این موضوع هستیم؛ چراکه خدمات‌رسانی به زائران امری الهی و خداپسندانه است که توفیق آن از مرزبانان گرفته شده است. 

فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد: کشور عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارد و بر همین اساس تجمیع دسته‌جات و هیئات عزاداری، پیاده‌روی و حتی نصب موکب در جوار مرزها ممنوع است و ترددها تحت هیچ گونه شرایطی به سمت کشور عراق میسر نیست و مرزها بسته خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد:‌ این موضوع فصل الخطاب بوده و مرزبانان از مردم پوزش می‌طلبند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس