کد خبر 1126093
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
وضعیت اضطراری تراکتور با غیبت کاپیتان‌ها/ منصوریان منتظر خرید

باشگاه تراکتور تبریز همچنان در غیاب مهره‌های کلیدی خود تمرینات پیش فصل را انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور در حالی با دستیاران خود دور جدید تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم را آغاز کرده است که برخی بازیکنان کلیدی فصل گذشته تراکتور در تمرینات حضور ندارند.

مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و رضا اسدی شاخص ترین بازیکنان تراکتور هستند که هنوز به تبریز نیامده تا با این تیم تمرین کنند.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل تراکتور: پیشنهاد پرسپولیس را رد کردم و به تراکتور آمدم

اسدی که عملکرد قابل قبولی در خط هافبک تراکتور در فصل نوزدهم لیگ برتر داشت به همکاری خود با این باشگاه پایان داده و با یک تیم اتریشی به توافق رسیده است.

همچنین مسعود شجاعی کاپیتان اول تراکتور که پس از انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی تیم جلسه ای با وی داشته است هنوز در تمرینات حاضر نشده است. شرایط مشابهی که دژاگه و حاج صفی نیز دارند و این دو بازیکن حاضر نیستند سومین فصل حضورشان را طبق قرارداد با این باشگاه پشت سر بگذارند.

باشگاه تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی به جای ایجاد تغییر در لیست بازیکنان مد نظر منصوریان اقدام به تغییر مدیرعامل کرده است و محمد علیپور جای میرمعصوم سهرابی انتخاب شده است.

منصوریان در حالی منتظر خریدهای خود است که تکلیف رشید مظاهری هم که با استقلال تهران قرارداد بسته نیز هنوز مشخص نیست.

باشگاه تراکتور تبریز نیز منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی شکایت از مظاهری است اما آنچه مشخص است هنوز تکلیف دروازه‌بان اول تراکتور برای فصل آینده همچون سایر پست ها مشخص نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    1 0
    منصوریان اومده تا تراکتور را نابود بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس