کد خبر 1125955
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محرومیت عیسی‌ آل کثیر به ما انگیزه داد تا بتوانیم موفق شویم. خیلی‌ها دوست نداشتند موفقیت پرسپولیس را ببینند اما در نهایت جواب محکمی به آنها دادیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از برتری تیمش مقابل النصر عربستان و راهیابی سرخپوشان به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: زیاد نمی‌توانم در مورد بازی صحبت کنم چون دوست دارم اینجا از خیلی‌ها تشکر کنم. ابتدا از همه هواداران که همیشه پشتیبان ما بودند. از همه مادران ایران‌زمین که برای موفقیت تیم دعا کردند تشکر می‌کنم. خصوصا مادر عیسی آل‌کثیر که خیلی دوست داشت فرزندش را در این مسابقه ببیند. این پیروزی بزرگ را به همه آنها تقدیم می کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیروانی: این دوره دیگر باید قهرمان شویم

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها با وجود تمام مشکلاتی که داشتند، بزرگی کردند. دویدند، جنگیدند غیرت گذاشتند و از حیثیت مردم ایران دفاع کردند و آبرو داری کردند. از همه آنها که دلشان با تیم بود و دوست داشتند تیم موفق شود. البته خیلی‌ها دوست نداشتند این اتفق برای ما رخ دهد و جواب محکمی به همه آنها دادیم. از راهیابی به فینال خیلی خوشحالیم و امیدوارم در آن بازی نیز موفق ظاهر شویم و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به این پیروزی و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان باور داشتیم. این باور را در ساق پای بازیکنان می دیدم. اتفاقی هم که برای عیسی آل کثیر رخ داد، انگیزه ما را چند برابر کرد. این نقطه عطفی بود که بتوانیم با وجود همه سختی‌ها انگیزه‌مان را دوچندان کنیم. بازیکنان ایمانشان بیشتر شد و تنها انگیزه آنها شاد کردن دل هواداران بود و اینکه در این شرایط خوشحالی را به مردم ایران و پرسپولیسی‌ها هدیه کنند و این ارزشمند است. این انگیزه و تلاش بازیکنان قابل ستایش است.

گل‌محمدی تصریح کرد: ما در جلسه فنی بودیم که خبر محرومیت آل کثیر را به ما دادند. ما تجربه این را نداشتیم که تنها ۲ ساعت قبل از آغاز مسابقه چنین خبری را به ما بدهند. این جریمه سنگین شایسته آل کثیر نبود چون او از زمانی که برادرزاده‌اش متولد شد این خوشحالی را انجام می‌داد. این مسابقات اولین دیدارهای بین المللی عیسی است و تا الان به غیر از ایران در لیگی بازی نکرده که تعبیری از چنین حرکاتی داشته باشد. به این رای حتما اعتراض خواهیم کرد و باید این رای را عوض کنند چون به راحتی نمی‌توان در مورد یک بازیکن بازی کرد. باید در این مساله تجدید نظر شود. این شوک در ابتدا برای ما خوب نبود اما پس از آن توانستیم از این خبر برای ایجادانگیزه بیشتر استفاده کنیم.

بشار رسن نیز که در این نشست یحیی گل‌محمدی را همراهی می‌کرد گفت: از فدراسیون فوتبال قطر تشکر می کنم که شرایط را مهیا کردند. بازی سختی بود. یکی از بازیکنان اخراج شد اما از انگیزه ما کم نشد و توانستیم بازی را ببریم. امیدوارم در فینال هم موفق ظاهر شویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس