به گزارش مشرق، علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت آل کثیر در توییتر نوشت: دیروز AFC به باشگاه نامه زده است که علی آل کثیر باید دلیل این خوشحالی بعد از گلش رو توضیح بدهد. باشگاه بعد از مشورت با چند حقوقدان بلافاصله لایحه‌ای ۴ صفحه ای تنظیم و در ان با اضافه کردن تمام عکس ها و ویدئوهای مربوط به شادی گل های عیسی در سال های قبل تاکید کرد که این شادی گل از خیلی وقت پیش توسط عیسی انجام می شده است و اصلا و ابدا ارتباطی با مسائل نژادپرستانه یا توهین و بی احترامی به کسی یا قومی ندارد.

 از طرف خود عیسی هم در این نامه اشاره شد که خوشحالی بعد از گلش بخاطر برادرزاده اش است و همیشه گل هاش رو به ان تقدیم می‌کند.

 از ان گذشته عیسی این خوشحالی را نه فقط جلوی پاختاکور که بعد از گلزنی به شارجه و السد هم انجام داده بود. با وجود اینکه AFC خیلی راحت به عکس های این بازی ها دسترسی داشت باز هم در دفاعیه باشگاه این عکس ها گنجانده شد.

 از همان اول هم می شد حدس زد که AFC با فشار زیاد به کشور خاص که همیشه قدرت عجیبی دارد و می‌خواهد نماینده اش به فینال برسد تصمیم عجیبی بگیرد.

واقعا مسخره است. فعلا نمی‌شود بیشتر از این حرف زد. با این اتفاق خیلی بیشتر متحد شدیم. خدا با ماست...

⁣*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 8
    ال کثیر ...خورد که اهانت کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس