نعمتی، کامیابی‌نیا و آل کثیر در میان بهترین بازیکنان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

علیرضا اشرف پس از اعلام محرومیت آل کثیر توضیحاتی درمورد این رای AFC ارائه داد.

به گزارش مشرق، علیرضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در توئیتر خود در این باره محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر چند ساعت قبل از بازی مهم برابر النصر این طور توضیح داد:

دیروز AFC به باشگاه نامه زده که عیسی آل کثیر باید دلیل این خوشحالی بعد از گلش رو توضیح بده. باشگاه بعد از مشورت با چند حقوقدان بلافاصله لایحه‌ای ۴ صفحه‌ای تنظیم و در اون با اضافه کردن تمام عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به شادی گل‌های عیسی در سال‌های قبل تاکید کرد که این شادی گل از خیلی وقت پیش توسط عیسی انجام می‌شده و اصلا ارتباطی با مسائل نژادپرستانه یا توهین و بی‌احترامی به کسی یا قومی نداره.

بیشتر بخوانید:

AFC آل کثیر را ۶ ماه محروم کرد/ نقره داغ پرسپولیس در آستانه نیمه نهایی

 از طرف خود عیسی هم در این نامه اشاره شد که خوشحالی بعد از گلش بخاطر برادرزاده‌اش هست و همیشه گل‌هاش رو به اون تقدیم می‌کنه.

از اون گذشته، عیسی این شادی رو نه فقط جلوی پاختاکور که بعد از گلزنی به شارجه و السد هم انجام داده. با وجود اینکه AFC خیلی راحت به عکس‌های این بازی‌ها دسترسی داشت بازهم در دفاعیه باشگاه این عکس‌ها گنجانده شد.

از همون اول هم می‌شد حدس زد که AFC با فشار زیاد یه کشور خاص که همیشه قدرت عجیبی داره و می‌خواد نماینده‌اش به فینال برسه تصمیم عجیبی بگیره. واقعا مسخره است.
فعلا نمیشه بیشتر از این حرف زد. با این اتفاق خیلی بیشتر متحد شدیم. خدا با ماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 0
    احتمالا این مستندات باعث شده ایشون محروم بشه، به کسی ربطی نداره
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    4 1
    مرگ بر ال سعود دشمن اصلی ملت ایران ال سعود لعنتی
  • نرگس IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    ببخشید کدوم مستندات ؟؟؟ وقتی تو بازی های قبلی دقیقا همین شادی گل روداشت اونجا محرومیت نداشت (چون تیم مقابلش عربستانی نبود) ولی این بازی..... مسخره ست که یه عده هنوز خودشون رو به اون راه زدن وهی میگن فوتبال روسیاسی نکنید..به نظر من این فوتبال تاخرخره. توی سیاست بود .!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس