کد خبر 1125786
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری در خصوص شایعه منتشر شده مبنی بر پناه آوردن بی خانمان‌ها به ستون‌های یک تالار فرهنگی نوشت:

اخیرا تصاویری مبنی بر پناه‌آوردن بی‌خانمان‌های بندرعباس به ستون‌های یک تالار فرهنگی برای زندگی، توسط شبکه‌های معاند و اکانت‌های اینستاگرامی و توئیتری منتشر شده است.

طی این تصاویر ادعا شده است، پس از کارتن‌خوابی و جوب‌خوابی و قبرخوابی حالا نوبت به ستون‌خوابی رسیده و عده‌ای شروع به زندگی بر روی ستون‌های یک تالار فرهنگی کرده‌اند.

با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری، مشخص شد شایعه مذکور صحت نداشته و مدیرکل ارشاد هرمزگان گفته است، آنچه به‌عنوان خوابیدن افرادی در بالای ستون‌های تالار فرهنگی بندرعباس منتشر شده صحت ندارد و این افراد سارقان میلگرد و آهن‌آلات این بنا هستند.

با بررسی‌های انجام شده همچنین مشخص شد، ساخت این تالار  در سال ۸۶ مصوب  و پس از مدتی عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به دلیل قرار گرفتن در حریم ۶۰ متری دریا دستور قضایی برای قلع و قمع آن صادر و عملیات اجرایی نیز متوقف شد.

همچنین مشخص شد، به دلیل صدور دستور قلع و قمع از منظر قانونی بودجه و امکان گذاشتن نگهبان برای نگهداری آن وجود نداشته که همین موضوع زمینه‌ساز سرقت آهن‌آلات شده است.

⁣*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    ما در این ایران عادت داریم هرچیزی که بده شایعه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس