کد خبر 1125610
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
بورس نمایه

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام، تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز افزایش یافت و شاخص هم‌وزن بازار بعد از یک هفته مثبت شد و این نشان از کلیت مثبت بازار دارد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، جو هیجانی بازار به نوعی در هفته گذشته تخلیه شد و این هفته با متعادل شدن روند عرضه و تقاضا شاهد مشارکت بیشتر برای خرید هستیم.

بیشتر بخوانید:

بورس کارش را سبز آغاز کرد

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار با صعود بیش از ۲ درصدی به یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز بعد از یک هفته حدود نیم درصد رشد داشت، اما هنوز ۴۰ درصد سهم‌های بازار سهام در مدار منفی و صف فروش هستند.

در ادامه روند معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی، پالایشی‌ها و فلزات اساسی در مدار مثبت معامله می‌شوند و بازار تحث تاثیر همین نمادها مثبت شده است.

از طرفی جو روانی مثبت نیز روی روند صف‌نشینی بازار تاثیر داشت و حمایت حقوقی‌ها در برخی نمادها و جمع کردن صف‌های فروش باعث شد تا سهامداران حقیقی نیز به بازار سهام پول تزریق کنند.

نمادهای فولاد، فملی و کگل بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند، همچنین به نظر می‌رسد این هفته بازار سهام روند خوبی دارد و از اواسط هفته به دلیل شروع کار بازیگردان‌ها و حمایت انها از بازار وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

اما باید توجه داشت که پیش‌بینی‌ها حاکی از نوسانی بودن بازار سهام تا انتخابات امریکا است و به نظر می‌رسد شاخص کل بین یک میلیون و ۴۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد نوسان داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس