پنجعلی: زوج کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده عالی است

پیشکسوت پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم گفت: کاملا مشخص است که خریدها روی حساب و کتاب بوده و الکی پول خرج نکردند.

سرویس ورزش مشرق – تیم پرسپولیس قهرمان لیگ نوزدهم برتر ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز می درخشد و با غلبه بر رقبای آسایی غربی و میانه خود را تا دور نیمه نهایی بالا کشیده است. این تیم تنها در یک بازی گذشته اش در این دوره از لیگ قهرمانان شکست خورده و آن روبروی تیم الدحیل بود.

محمد پنجعلی در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار این تیم و النصر حرف زد و از احتمال قهرمانی این تیم در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل داشتن ویژگی های بالای تیم محبوبش گفت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: شکر خدا یکی از مهمترین فاکتورهایی که پرسپولیس در این ماه ها داشته عادت این تیم به برنده شدن است. نمی دانم روبروی الدحیل چه اتفاقی افتاد ولی غیر از آن دیدیم در همه ماه های گذشته حتی پس از دوران کرونا که تیم ها نمی دانستند سیستم قبلی را ادامه بدهند یا با تاکتیک جدید بازی کنند پرسپولیس باز هم آمد و اینقدر برد تا قهرمانی اش را چند هفته پیش از پایان فصل مسجل کرد.

وی افزود: در این دوره هم دیدیم که این تیم با روحیه بازی می کند، باز هم دوست ندارد ببازد و حتی پس از گلزنی باز هم روحیه حمله اش را حفظ می کند. این ویژگی پرسپولیس باعث می شود تا انگیزه همه نفرات یکسان و هدفگذاری مشخص باشد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم گفت: کاملا مشخص است که خریدها روی حساب و کتاب بوده و الکی پول خرج نکردند. گرچه ما در یکی دو فصل گذشته با اینکه تیم قهرمان هم می شد ولی می دیدم که برخی نفرات حتی به درد نیمکت نشینی پرسپولیس هم نمی خوردند ولی با آنها قرارداد ارزی می بستند و در نهایت به کشورشان دیپورت می شدند و الان برخی بدهی های ارزی پرسپولیس هم به همان روزها برمی گردد.

وی ادامه داد: از روی خط دروازه تا نوک حمله بازیکنانی به تیم اضافه شدند که همگی به کار تیم می آیند و اتفاق بهتر این است که دوستی و رفاقت در تیم اینقدر در سطحی بالاست که کسی از نیمکت نشینی در چنین تیمی ناراحت نمی شود. سید جلال حسینی هم روی نیمکت می نشیند و این دوستی ها مرا امیدوار می کند که این تیم این دوره شایستگی های قهرمانی را دارد.

پنجعلی خاطرنشان کرد: ویژگی این تیمی که در این دوره داریم این است که نیمکتش به خلوتی تیمی که در دو دوره قبل در فینال دست برانکو را خالی گذاشته بود نیست و حالا خیالمان راحت است که انشاالله با عبور از النصر در فینال این موضع هم به تیم کمک می کند.

وی درباره تیم النصر گفت: همه تیم های عربستانی مثل هم هستند و باید با آنها مثل خودشان با حساب و کتاب بازی کرد. اگر پرسپولیسی که من در این دوره دیدم در بازی با النصر به میدان برود این حریف را هم شکست می دهد. گرچه نمی توان گفت بازی آسانی است ولی باید دعا کرد که با همت بچه ها از این مرحله هم بالا برویم و انشاالله به فینال و قهرمانی آسیا برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    2 3
    پرسپولیس روزی برگشت که بازی آخر سال 94 با راه آهن وقتی که قهرمان نشد 100 هزار نفر یکدست تشویق ش کردن. اون شد پرسپولیس . دقیقا 20 سال قبلش هم روزی که 3 تا تو آلماتی از آلیمای قزاقستان خورد بازی برگشت هم 100 هزار نفر اومدن و اون کامبک رویایی و زد. پرسپولیس الان فقط یه چیز داره، هوادارهای متحد که پشت تیم هستن. به جای اینکه به استقلال و سپاهان و تراکتور کار داشته باشن فقط دنبال تیم خودشون هستن. تا روزی که تیم متحد و یکدست هست ، موفقیت هم باهاش همراه می شه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس