به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی درباره نظرسنجی جدید دانشگاه هوفسترا (نیویورک) که در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰، هشتم مهرماه ۹۹، منتشر شده است، نوشت: این نظرسنجی نشان می‌دهد که نزدیک به ۴۰ درصد رای‌دهندگان احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در صورت شکست کاندیدای مورد حمایتشان، از تجزیه ایالت خود از ایالات متحده حمایت خواهند کرد.

در رابطه با این نظرسنجی، باید توجه داشت که هرچند ۴۰ درصد رقم بالایی است، اما از حدود ۲۳۵میلیون نفر واجد شرایط رای دادن، احتمال می‌رود که فقط ۱۴۵‌میلیون نفر در این انتخابات شرکت کنند. نظرسنجی هوفسترا صرفا نظر این ۱۴۵میلیون رای دهنده احتمالی را منعکس کرده است. طبیعتا ۹۰میلیون نفری که احتمال شرکت آنها در انتخابات وجود ندارد، نسبت به رژیم ایالات متحده ناراضی‌تر از کسانی هستند که در انتخابات رای می‌دهند.

لذا پرسش اینجاست که اگر ۴۰درصد رای دهندگان احتمالی می‌گویند که در صورت شکست کاندیدای مطلوب خود، از تجزیه حمایت خواهند کرد، جمعیت عظیمی که اساسا انتخابات را مطلوب نمی‌دانند و در آن شرکت نمی‌کنند، چگونه فکر می‌کنند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    13 0
    از سلبیریتی ها بپرسید !
  • TR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    11 0
    بعد از انتخابات تو امریکا شورش میشه
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    4 0
    باید به خیابان ها بیایند و از رای خود دفاع کنند
  • جابر IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    3 3
    ربطي نداره. درصد بالاي كساني كه شركت نميكنند برايشان فرقي نمي كند كه چه كسي رييس جمهور شود. لزوما مخالف نيستند. 
  • ایرانی GB ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    10 0
    اگر ترامپ دوباره انتخاب بشه کشور آمریکا با سرعت بیشتری بطرف تجزیه شدن و تحلیل رفتن پیش میره چیزی که آمریکا پرستان حتی تصور شو هم نمیکنند و فکر میکنند تجزیه شدن خاک آمریکا غیر ممکن هست چون بجای تبعیت از عقل و منطق و انجام تحقیقات , تابع احساسات عاشقانه خودشون در مورد کشور آمریکا هستند و بقولی : احساسات لطیف شون نسبت به کشور آمریکا به عقل شون غلبه داره !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس