کد خبر 1124996
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
بازگشت رسمی آرش برهانی و خسرو حیدری به استقلال

بعد از برکناری سعادتمند، از احمد مددی به عنوان جدیدترین گزینه سرپرستی باشگاه استقلال یاد می شود.

به گزارش مشرق، در شرایطی که روز گذشته احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال برکنار شد از احمد مددی به عنوان جدی ترین گزینه سرپرستی باشگاه استقلال یاد می شود.

ظاهرا از روز گذشته تا امروز گزینه های مختلفی برای سرپرستی باشگاه استقلال مورد بررسی قرار رفته اما تا امروز تنها روی احمد مددی جمع بندی صورت گرفته است. حتی در این بین تا لحظه انتشار این خبر نام مهدی نوروزی از فهرست گزینه های سرپرستی خارج شده است.

از سوی دیگر گفته می شد با توجه به وضعیت فعلی مجددا به اسماعیل خلیل زاده سرپرستی باشگاه استقلال پیشنهاد شده اما وی این مسئولیت را قبول نکرده است.

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده و خواستار روشن شدن وضعیت این باشگاه هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلیمی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    18 8
    سلام، از روزی که دولت روحانی روی کار اومده و وزیر ورزش نامرد و بی دین و مرووتی مثل سلطانی فر، آب خوش از گلوی استقلال پایین نرفته و نمی رود. مطمئن هستیم ااین فصل هم مثل فصل های قبل، دنبال ناکامی استقلال هستند و هم وقت بستن و آمادگی تیم را میگیرند و هم در آخر سر یک مدیر غیر استقلالی و بی کفایت را انتخاب می کنن!!! فقط امید ما به این هست که دوره این دولت بی امید و بی تدبیر و دوره روحانی و سلطانی فرها رو به پایان است... انشاالله صبح سپید نزدیک است.
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      2 0
      واقعا، دولت اقتصاد و سیاست رو رها کردن دنبتل منافع و امیال خودشون هستند
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    1 0
    مرگ بر آمریکا واسراییل وعوامل نفوذی آنها که باعث فساد در اقتصاد وورزش سیاست این کشور شدن باورکنید یانه تمام ضربه هایی که مردم میخورند از حسن روحانی ودارو دسته اوست نا امیدی ونابودی مردم در دستور کار اوست گول حرف زدن هایش رو نخوریداستقلال رو هم اینها نابود کردند
  • صالح IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    5 0
    خیالتان راحت استقلالیا .مدیر بعدی هم هیچ کاری نخواهد کردتا این دولت هست خدا به فریاد استقلال برسد با خصوصی سازی دولت که مشخص نیست چه اشی برایمان پخته
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    3 8
    یه عده از دوستان که ناکامی استقلال رو به وکیل و وزیر نسبت میدن یادشون رفته پرسپولیس ۸ سال زمان احمدی نژاد چه وضعیتی داشت ؟ یادشون رفته ؟؟ ایا اون موقع دولت از استقلال حمایت میکرد ؟؟
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    1 0
    دیگه از اسقلال چیزی باقی نمونده جز بدهی -- الان به وزیر بگی راحت دستور میده استرا رو برگردونن چون همه چیز برای اسقلال از بین رفت
  • یونی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    فقط استقلال فرق بین استقلال با پرسپولیس دوتا ستاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس