مهارت جالب مادربزرگ ۹۰ ساله در استفاده از لپ تاپ! +عکس

تصاویری از زن ۹۰ ساله‌ای که در حال رصد اخبار با لپ تاپ شخصی خود است مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، تصاویری از یک زن ۹۰ ساله هندوستانی در حال کار با لپ تاپ مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفته است. در این تصاویر «ماری ماتیوز» در حال خواندن اخبار با کمک لپ تاپ شخصی خود دیده می‌شود. پس از آنکه «آرون توماس»، نوه این زن تصاویری از مادربزرگش را در شبکه‌های اجتماعی ردیت منتشر کرد بلافاصله این تصاویر تبدیل به سوژه‌ای داغ شد.

آرون با انتشار چند عکس از مادربزرگش که او را در حال کار با لپ تاپ نشان می‌داد نوشت: «مادربزرگم که ۹۰ سال سن دارد کار با لپ تاپ را یاد گرفته که می‌تواند با کمک آن اخبار را از سایت‌های مختلف پیگیری کند. من فکر می‌کنم خواسته او برای پذیرش و انطباق با تغییرات واقعا قابل توجه باشد.»

مهارت جالب مادربزرگ ۹۰ ساله در استفاده از لپ تاپ!

خانم ماتیوز در دهه ۱۹۳۰ به دنیا آمده است؛ زمانی که لپ تاپی وجود نداشت و مردم اخبار را از طریق روزنامه‌ها و مجلات دنبال می‌کردند. او حالا در نهمین دهه از زندگی خود مهارت کار با لپ تاپ را فراگرفته که به او کمک می‌کند تا به تازه‌ترین اخبار جهان از طریق اینترنت دسترسی داشته باشد.

مهارت جالب مادربزرگ ۹۰ ساله در استفاده از لپ تاپ!

این تصاویر حدود ۸۰۰۰ بار لایک شد و صدها کامنت تمجید را دریافت کرد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: آفرین به این مادر سالخورده. یادگیری و انطباق خود با تغییرات در هر سن و سالی ممکن نیست، اما این زن این کار را انجام داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    9 1
    ایشالا بیاییم عروسی ات ننه
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    9 0
    آخی یاد مادربزرگ خدا بیامرزم افتادم که میگفت این دکمه رو بزن با اشاره به موبایل. منظورش این بود کلیک کنم کلیپ دوباره پخش بشه. اگر مادربزرگ دارین نعمتی دارین و اگه به رحمت خدا رفتن روحشون شاد. بله یادگیری هیچ وقت از بین نمیره تا لحظه ای که خدا به همه عمره داده درک و فهم و کشف هست. فقط دیدمون رو عوض کنیم و موجبات ناراحتی بزرگ تر ها رو فراهم نکنیم.
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    4 1
    فرهنگتون غنی بود. الان روشنفکرهاتون دیگه حتی به زبان هندی نمیتونن حرف بزنن.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    6 0
    چه مادر بزرگ خوش سیمایی هم هست ..باچهره ای خندان ودوست داشتی..*آزقدیم گفتن کار نشد نداره وخواستن توانستن است* انسان اراده داشته باشد سخت ترین کارها آسان می شود..آحسنت به این مادربزرگ ونوه ی گلشون که تشویقش کردند---
  • احمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    خدا حفظش کند پدر من هم 89سالشه و گوشی هوشمند دارد با کامپیوتر کار می کند خودرو زیر پایش است با تیپی که دارد می‌توانست کار اداری انجام دهد ولی عذرش را خواستند.خدا پدر و مادرتان حفظ کند
  • US ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    13 0
    خودمون مگه کم از این مادربرزگا داریم!! ما یه همسایه داریم، یه خانم معلم بازنشسته، معلم دبستان بوده، الان ۹۰ و خورده ای سن داره، خداییش جدول برات حل میکنه به چه سرعتی!! دخترش خیلی ساله امریکاست و نوه هاش اصلا فارسی بلد نیستند. با اونا انگلیسی چت میکنه، ایمیل میده، توی شبکه های مجازیشون باهاشون ارتباط داره و ..... حالا نه خیلی حرفه ای ولی واقعا خیلی جالب، بعضی وقتا که لپ تاپ یا گوشیش مشکلی پیدا کنه که نتونه درستش کنه من میرم براش انجام میدم و خودش نامه هاش را نشونم میده، واقعا نامه های جالبی مینویسه و .... اتفاقا خیلی هم بی شباهت به این بنده خدا نیست. از بچگی همسایه ما بوده و همه اعضای خانواده خیلی دوسشون داریم :-) خدا همه پدربزرگا و‌مادربزرگا را حفظشون کنه. هر سری که میرم خونشون یه کار کوچیک براش انجام بدم، جاتون خالی انگار رفتم کافی شاپ :-) از بس که خورامی های خوش مزه تو همون چند دقیقه برام میاره. خودم مادربزرگ هام را هیچ وقت ندیدم ولی مثله همونا دوستش دارم
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    1 0
    یاد بچگیم تو دهه شصت افتادم .مادربزرگمون ما بچه هارو زیر چادر گل گلیش میبرد بیرون .واقعا انگار زیر چادرش آرامش وامنیتی بود که قابل توصیف نیست.خدا رحمت کنه همه اون شیرزنانی که واقعا یک نسل خوب تربیت کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس