سالزبورگ، کراسنودار و میتشلان به لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند

نمایندگان دانمارک، روسیه و اتریش به لیگ قهرمانان اروپا فصل 21-2020 راه یافتند و تکلیف 32 تیم مرحله گروهی مشخص شد.

به گزارش مشرق، آخرین شب از دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا هم برگزار شد تا تکلیف تمام تیم های صعود کننده به مرحله گروهی فصل 21-2020 مشخص شود.

در شب آخر از دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020، تیم های سالزبورگ اتریش، میتشلان دانمارک و کراسنودار روسیه توانستند جواز حضور در مرحله گروهی مسابقات را کسب کنند. سالزبورگ اتریش در حالی که در بازی رفت 2-1 توانسته بود مکابی تل آویو رژیم صهیونیستی را شکست دهد، در دیدار برگشت این بار با نتیجه 3-1 پیروز شد و به راحتی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

کراسنودار روسیه که سال گذشته در لیگ این کشور سوم شده بود، در بازی رفت پلی آف برابر پائوک یونان به پیروزی 2-1 رسید و در بازی برگشت هم با همین نتیجه، تیم چغر یونانی را شکست داد و برای اولین بار در تاریخ خود به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. با صعود کراسنودار، روسیه در لیگ قهرمانان فصل 21-2020 سه نماینده داشت. پیش تر تیم های زنیت و لوکوموتیو مسکو، قهرمان و نایب قهرمان لیگ روسیه به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودند.

تیم میتشلان دانمارک نیز پس از تساوی بدون گل مقابل اسلاویا پراگ چک، در بازی برگشت 1-0 از این تیم عقب افتاد اما با کامبکی فوق العاده، 4-1 اسلاویا پراگ را شکست داد و برای اولین بار در تاریخ خود به لیگ قهرمانان اروپا رسید.

نتایج بازی های امشب دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا

 ردبول سالزبورگ اتریش 3-1 مکابی تل آویو رژیم صهیونیستی

رد بول سالزبورگ در مجموع 5-2 صعود کرد

پائوک یونان 1-2 کراسنودار روسیه

کراسنودار در مجموع 4-2 صعود کرد

میتشلان دانمارک 4-1 اسلاویا پراگ جمهوری چک

میتشلان در مجموع 4-1 صعود کرد

شب گذشته نیز تیم های دینامو کیف اوکراین، فرانس واروش مجارستان و المپیاکوس یونان جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس