حجت الاسلام حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه نفوذ معنوی گفتمان انقلاب اسلامی را موجب هراس دشمنان توصیف کرد و گفت: امروز برخی حکام منطقه مسیر قدرتمند شدن را در توافق با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی می‌بینند.

به گزارش مشرق، همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل تعدادی از جانبازان نمایندگی ولی فقیه در سپاه با حضور حجت الاسلام عبدا... حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه ، معاونین و مسئولان این نهاد و خانواده های معظم جانبازان، با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

مقاومت، تنها راه آزادسازی قدس شریف و ملت فلسطین خواهد بود

حجت الاسلام حاجی صادقی در این مراسم از جانبازان به عنوان سنگرنشینان خط مقدم انقلاب اسلامی نام برد و اظهار کرد: عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت ها و جان فشانی های رزمندگان در دوران باشکوه دفاع مقدس و تمامی عرصه های پیش روی انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته فراز و نشیب داشته، اما هیچگاه متوقف نشده است، گفت: گویا در این چهل سال اراده خداوند متعال بر این قرار گرفته که صحنه های مختلفی شکل بگیرد تا انقلاب اسلامی غربال شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه بنا بر تعالیم الهی، تقابل انقلاب اسلامی با استکبار پایان ندارد، گفت: شاید رنگ و جلوه های این تقابل با گذشت زمان دچار تغییر شود؛ اما ماهیت نزاع حق و باطل پایان ناپذیر است.

بیشتر بخوانید:

‍ آشکارسازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ تهدید یا فرصت؟

حجت الاسلام حاجی صادقی الهام بخشی و نفوذ معنوی گفتمان انقلاب اسلامی را موجب هراس دشمنان توصیف و با تاکید بر اینکه بنا بر مبانی دینی تکیه کردن به ظالمان و نتیجه ای جز آتش نخواهد داشت ،گفت: امروز برخی حکام منطقه مسیر قدرتمند شدن را در توافق با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی می بینند؛ در حالی که فرجام این اقدام خیانت بار جز ذلت نخواهد بود.

وی "تعبد مبتنی بر عقلانیت"، "عقلانیت بر پایه مبانی دینی"، "روحیه انقلابی و جهادی" و "خستگی ناپذیری" را از ویژگیهای جبهه انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: برخورداری از این مولفه های برجسته در دوران دفاع مقدس،  منجر به فتوحات و پیروزیهای بزرگ در جنگ نابرابر با دنیای استکبار و بقای انقلاب اسلامی شد که می تواند چراغ راه و الگویی مناسب برای حل مشکلات و مسائل امروز باشد.

حجت الاسلام حاجی صادقی جنگ تحمیلی را دفاع  یک ملت مقاوم برابر تجاوزگری صدام به نیابت از ابرقدرت های دنیا دانست و تصریح کرد:  دفاع جانانه ۸ ساله ملت ایران برابر دنیای استکبار از آغاز تا پایان بر مبنای عقلانیت و تدبیر دنبال شد و بر همین اساس جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس اقتدار آفرین و عزت بخش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی وملت ایران تبدیل کرد و این مهم در بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)نیز مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه بهره گیری از گفتمان انقلاب و ولایت را عامل عزت و سربلندی ملت و شکست سناریوهای خصمانه دشمنان توصیف و تصریح کرد: براساس مبانی و آموزه های قرآنی اگر قوی باشیم دشمن عقب می رود ؛ امروز دوست و دشمن بر اینکه جبهه استکبار در جنگ عقلانیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شکست خورده است، اذعان دارند.

همچینن در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار یدا... جوانی معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اتصال به مکتب عاشورا ملت ایران را ملتی آزاده و شکست ناپذیر کرده است گفت: امروز دشمنان پس از بکارگیری تمامی ابزار و روش هااز تهدیدنظامی و چالش های امنیتی تا جنگ نرم و تحریم های ظالمانه با پیش گرفتن جریان تحریف سعی در تغییر باورها، اعتقادات و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بویژه میان جوانان دارند که با شناخت اهداف راهبردی دشمن از جریان تحریف، می توان با آن مقابله کرد.

سردار جوانی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران علاوه بر حفظ انقلاب و نظام اسلامی، روند توسعه قدرت را تداوم بخشیده است، گفت: ایستادگی چهل ساله ملت ایران برابر توطئه های دشمنان، عزت و سربلندی آنان را در دنیا رقم زده است؛ از سوی دیگر قرائن و شواهد بیانگر افول موریانه وار دشمنان بویژه استکبار جهانی است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از جانبازان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تجلیل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس