منصوریان: به سیدجلال گفتم اگر استقلال ۳ برابر دستمزد هم بدهد، به آنجا نرو!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: داماد آذربایجان هستم و به خاطر تکلم به زبان ترکی در جمع خانواده، تا حدودی با این زبان آشنایی دارم و امیدوارم تا عید بتوانم کنفرانس خبری خود را با زبان ترکی برگزار کنم.

به گزارش مشرق،  علیرضا منصوریان امروز (یکشنبه، ۹ مهر) با حضور در استانداری آذربایجان شرقی با محمدرضا پورمحمدی دیدار کرد. استاندار آذربایجان شرقی ضمن خوش‌آمدگویی به منصوریان، از سرمربی جدید تراکتور استقبال کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی گفت: با این حمایت‌ها، بازیکنان و مربیان، بار مسئولیت را بیش از پیش روی شانه‌های خود احساس کردند و با تمام توان بازی کردند که نتیجه آن قهرمانی تیم بود. امسال کار تراکتور سخت‌تر و نفس‌گیرتر از گذشته است و با توجه به حضور این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، نیازمند حمایت بیشتر از سوی مدیریت ارشد استان هستیم.

بیشتر بخوانید:

مبلغ قرارداد منصوریان با تراکتور اعلام شد

وی، حضور میهمانان و مسافران خارجی و دوربین‌های تلویزیونی برای پوشش مسابقات آسیایی را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های بیشتر تبریز به مردم کشورهای مختلف دانست.

علیرضا منصوریان هم در این دیدار با اشاره به امکانات بی‌نظیر سخت‌افزاری تراکتور در ایران، اظهار داشت: امانتی ارزشمند را تحویل گرفته‌ایم که به یاری خدا با قهرمانی به مردم آذربایجان تحویل خواهیم داد. بیشترین موفقیت‌های دوره بازیگری من در استقلال بوده و با این تیم شناخته می‌شوم و اکنون می‌خواهم با قهرمانی و موفقیت در تراکتور، در دوره مربیگری نیز با نام تراکتور شناخته شوم.

وی با ذکر خاطره‌ای از بازی تراکتور و نفت تهران که وی مربیگری تیم نفت را در آن بازی بر عهده داشت، گفت: با تمهیدات قبلی، حدود ۵۰ نفر تماشاگر را جمع کرده بودیم که طرفداران پرشور تراکتور تمامی استادیوم را پر کردند و تماشاگران ما مجبور به تشویق تراکتور در بین آنها شدند و این ثروتی بزرگ برای تراکتور است.

بیشتر بخوانید:

منصوریانتراکتور جای بهترین‌هاست

منصوریان با اشاره به ابراز محبت طرفداران تراکتور به وی در مدت حضورش در تبریز، گفت: چند برابر محبت‌هایی که در تهران و اصفهان مشاهده کرده‌ام را از سوی مردم تبریز و آذربایجان دیده‌ام و ان‌شاءالله جواب این محبت‌ها را با قهرمانی خواهم داد. من داماد آذربایجان هستم و به خاطر تکلم به زبان ترکی در جمع خانواده، تا حدودی با این زبان آشنایی دارم و امیدوارم تا عید بتوانم کنفرانس خبری خود را با زبان ترکی برگزار کنم.

استاندار آذربایجان  هم گفت: هواداران تیم تراکتور با شور خاصی به این تیم عشق می‌ورزند و یقین دارم که با اتحاد و همدلی هواداران با سرمربی جدید تیم، دروازه موفقیت‌های بیشتر به روی تراکتور گشوده خواهد شد. منصوریان مربی بادانش و پرشوری است که حضور او در رأس کادر فنی تیم تراکتور منشأ اثر بوده و قطعا با همدلی و حمایت هواداران شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

پورمحمدی، ورزش، تفکر ورزشی و طرفداری از آن را سازنده، موثر و مولد توصیف کرد و گفت: مدیریت استان از مجموعه تراکتور و بازیکنان قهرمان آن حمایت خواهد کرد.

منبع: باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خادمی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    17 1
    قبل از اینکه بیای استقلال هم از این خوش زبونی ها داشتی. امیدوارم تراکتور رو بدبخت نکنی اینبار
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    4 1
    به آذربایجان گل زده
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    11 2
    اون فاجعه ای که در استقلال و ذوب آهن آفریدی امیدوارم در تراکتور تکرار نکنی من خودم استقلالی ام ولی در اونجا مراقب باش اگر نتایج ضعیفی ممکنه برکنارت کنند
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    6 0
    اینم فقط دنبال حرف زدنه تو استقلال میگفت انگلیسی حرف بزنیم اینجا هم ترکی والا دنبال حاشیه بیشتره تا مربی گری ایشون هم چند وقت با دکو پز میاد اخرشم با چندتا باخت رفتنیه
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    10 2
    انگار منصوریان نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده که مثل آقای چیز میگه من داماد آذربایجانم ، تو فعلاً بچسب به تراکتور که به لیگ یک نری دامادیت پیش کیش
  • DE ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    10 2
    منصوریان در دیدار با استاندار: من داماد آذربایجانم/ باکی نیست فقط تورو خدا نگی یوقت داماد لرها هستی
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    7 2
    یاتاقان نزنه تراکتور!
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    5 1
    من داماد لرستانم رای آنها آزمن است من برنده آرا هستم
  • GB ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 2
    داداش منصور مردم اذربایجان مخصوصا تبریز دوستت دارند تا زمانی که نتیجه بگیری وای بر اون روز که نتیجه نگیری وای وای وای
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    2 0
    اینکه نرفته افتاد تو دام پانترکیستها، کنفرانس به زبان ترکی!!! ،یه دفعه بگو تراکتورسازی استانبول هست نام تیم!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    10 0
    این هنوز نیومده شومن بازی شو شروع کرد-بهتون قول میدم به هفته دهم نرسه بندازنش بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس