کد خبر 1124766
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
نحوه مشاهده تعداد سهام فروخته شده سهام عدالت اعلام شد

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی مواجه شد و بر همین اساس ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، معاملات امروز (چهارشنبه ۹ مهرماه ۹۹) بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل با افزایش ۱۰ هزار و ۴۷۲ واحدی معادل ۰.۷ درصد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۴۱۳ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی مواجه شد و بر همین اساس ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۹ مهر ماه ۱۳۹۹ ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۴۱۷ تومان رسید. این رقم در روز گذشته ۱۴ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۴۴۵ تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود  ۱۱۵ هزار و ۹۷۲ تومانی طی یک روز کاری عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی شده است. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش با افزایش ۰.۷ درصدی به ۸ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایشی ۶.۲۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۰ هزار و ۱۰۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۹.۲۷ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲۰ هزار و ۶۷۹ تومان افزایش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس