واعظی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: اگر الان اصلاح طلبان منتقد شدند که البته همه آنها نیستند، انتقاد به رفقای خودشان هست که در داخل دولت هستند.

به گزارش مشرق، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره موضوع سوال از رئیس‌جمهور و اینکه هر دو جریان سیاسی اصلی امروز به نوعی منتقد دولت شدند و حتی در برهه‌ای اصلاح‌طلبان نیز دنبال سوال از رئیس‌جمهور بودند و امروز هم موضوع استعفای وی را مطرح می‌کنند، اظهار داشت: جریان اول از همان ابتدا در انتخابات سال 92 و 96 منتقد دولت بودند و ما هیچ‌ وقت بعد از انتخابات 92 و 96 ندیدیم مبارزات انتخاباتی تمام شده باشد. مبارزات انتخاباتی در همه دنیا یک یا دو ماه است، ولی مبارزات انتخاباتی ما 4 سال و تا انتخابات بعدی طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

استعفای روحانی برای گمراه کردن مردم است

سروری مطرح کرد: اصلاح‌طلبان به دنبال اغتشاش

وی افزود: هیچ وقت در درون اصلاح طلبان یک نظر و یک گروه خاص نبوده و دیدگاه‌ها متفاوت بوده است. همیشه در داخل دولت از سال 92 همواره از بین وزیران و اعضای کابینه و استانداران اصلاح طلبان بودند. اگر الان اصلاح طلبان منتقد شدند که البته همه آنها نیستند، انتقاد به رفقای خودشان هست که در داخل دولت هستند. حداقل اگر مراعات بقیه اعضای دولت را نمی‌کنند مراعات حال رفقا و هم‌فکران خود را بکنند.

واعظی درباره پیشنهاد استعفای رییس جمهور هم گفت: یک نفر مطلبی نوشته که تیتر آن با متن نوشته شده متفاوت است، او نمی‌گوید رییس جمهور استعفا دهد می‌گوید نمی‌گذارند رییس جمهور کار کند و محدودیت قائل هستند.  

واعظی با بیان اینکه این رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهوری نیست که فقط در زمان گل و بلبل و وقتی پول و امکانات است و تحریم و کرونا نباشد رییس جمهور باشد، اظهار داشت: وقتی مردم این همه مشکل و گرفتاری دارند، کرونا و تحریم و جنگ اقتصادی وجود دارد استفعا دهد. رییس جمهور تا لحظه آخر کار خود، به مردم بدهکار است و وظیفه خود می‌داند که خدمتگزار آنها باشد.  وظیفه داریم که با همه تحریم‌ها و فشارها همه تلاش خود را انجام دهیم. ما شرمنده مردم هسیتم و عذرخواهی هم می‌کنیم. می‌دانیم که گرانی‌ها بر زندگی مردم اثر گذاشته و فشار روی مردم به خصوص طبقه پایین و حقوق بگیر وجود دارد. تلاش می‌کنیم باقی مانده عمر دولت از همه ابزارهای خود چه در داخل و خارج کشور استفاده کنیم تا گشایشی در کار مردم ایجاد شود.

واعظی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور از ابتدای دولت مخالف معرفی وزیر زن بوده است گفت: خیر چنین چیزی درست نیست. رئیس‌جمهور همیشه براساس شایستگی و نه براساس قومیت یا جنسیت یا استانی وزیر انتخاب می‌کند. وقتی که پستی در رده بالا خالی می‌شود 20 تا 30 نفر معرفی می‌شود که کمیته‌ای وجود دارد و آن کمیته گزینه‌های مختلف را بررسی ‌کرده و بهترین گزینه را انتخاب می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کیایی IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    اره هم استعفا نمی دین هم از همه ابزارها برای بدبخت کردن ما استفاده می کنید. تا آخر دولت همینطوری گشایش بدین تا خدا به وقتش گشایشی تو وجودتون ایجاد کنه که ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس