کد خبر 1124710
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در توئیتر نوشت: هر روز نسبت به‌روز قبل ترافیک شاد افزایش‌یافته و دیروز به رکورد ۲۴۰ گیگابایت دست ‌یافت.

«شاد» پاسخ ملی به یک نیاز اساسی است.

مشکلات با اتکا به تیم ورزیده فنی به‌سرعت کاهش می‌یابد.

پ.ن: از ابتدای امسال با دستور رئیس‌جمهور مقرر شد که شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) رایگان باشد که برخی خانواده‌ها در این مدت عنوان می‌کردند، سامانه شاد رایگان نبوده است؛ در این خصوص وزیر ارتباطات گفت: «همه دانش‌آموزان و معلمان به صورت رایگان از شبکه «شاد» استفاده می‌کنند و گلایه زیادی نداشتیم که اینترنت شاد رایگان نیست؛ برخی از گلایه‌ها وارد شده بود که شما اعلام کردید شاد رایگان است ولی وقتی سیمکارت شارژ ندارد، قابلیت استفاده از «شاد» را نداریم که به اپراتورها ابلاغ کردیم اگر مشترک شارژ هم ندارد، بتواند از شاد استفاده کند».

وی تصریح کرد: «اگر کسی مشاهده کرد که برای مصرف «شاد» هزینه‌ای از او کسر شده به شماره ۱۹۵ اطلاع دهد؛ با متخلفین برخورد قاطع می‌کنیم»

وزیر آموزش و پرورش هم چند روز پیش از حل مشکلات «شاد» در آینده نزدیک خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    240 گیگابایت؟ این آمار یک شهر هست یا طبق معمول مسوولی داریم که نمی دونه حجم مصرف شبکه را چطور اعلام کند؟ 2400 گیگابایت است، 240 گیگابایت است، 240 گیگابیت در روز است؟ بیشتری مصرف آن 240 گیگابیت بوده منظور چی هست؟ بماند.
  • معلم IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    من یه دلیل به عنوان معلم بهتون میگم. یک فایل رو صد بار می فرستیم هزار بار میچرخه بعد ارسال نمیشه و کلی اینترنت از معلم و دانش اموز بیچاره تلف میشه. وزیرک خودشیفته شیرین گفتار ارتباطات گفته شاد رایگانه ، کاملا دروغه و البته که هزار تا فایل باید دانلود کنیم و بفرستیم. اون شارژ مسخره هم که به معلم ها دادند همون هفته اول صرف ارسال پیام شد به دانش آموز و اولیا و هماهنگی شاد خزن آور اعصاب خرد کن. ...معلومه دنبال آمارند که پز بدند، رویه ای که بین مسئولین همیشه یک سنت بوده. این میام جیب دانش آموز و معلم خالی میشه و خوش خدمتی آموزش و‌پرورش پوسیده ایران به وزارت ارتباطات که درآمد هنگفتی این مدت از شادمانی وزیرکان به جیب زد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس